Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

God morron....vilken fin ny tråd det blev nu.

Imorgon hoppas jag att jag får den nya röda overallen men i morse när jag vaknade så fick jag lite beslutsångest och skulle helt plötsligt ha den regnbågsfärgade overallen istället så jag mailade och frågade om det fanns och om jag kunde byta den röda mot den men det fanns ju så klart inte i strl 104...*gggrrr* så nu ska jag ha den röda iaf.....helt förvirrad i mitt huvud idag tror jag

• melizza
    newatthis skrev 2008-10-27 09:13:25 följande:
    Om det är någon som vill se på första stegen då finns de här (titta inte på den skräpiga pyjamasen) friisblogg.blogspot.com/Såååå stolt mamma
    vilken duktig söt tjej...den tiden är underbar när de börjar gå samtidigt som det är mycket passande för dem ramlar ju en del med....
  • melizza
    Buttelina skrev 2008-10-27 10:01:52 följande:
    näää den röda är ett bra val!!
    men jag blev lite velig för att det var nån som sa att röda overaller finns det fler utav andra märken och så men molos gröna och regnbågsfärgade är ju typiskt molo men jag måste ju säga att jag inte sett nån röd så underbar som molos röda overall så jag tror jag kommer behålla den röda och antingen spara den gröna till nästa år eller sälja den på T....
  • melizza
    SmillaMilla skrev 2008-10-27 11:37:17 följande:
    ha ha ja det är du det nä jag måste nog prova!
    åååhhh nej vad fint det blev med prickig body och ns-byxorna

nu fick jag MÅSTE HA-begär igen....vill ha prickig tröja.....måste kolla om det finns i tösens strl....
  • melizza
    SmillaMilla skrev 2008-10-27 11:54:53 följande:
    åh det lät ju bra
    har jag tur eller har jag tur....hade lagt en beställning på hippo och där hade jag beställt en småfolk tröja men nu ringde dem och sa att den var slut så då tog jag molo prickig tröjan istället och fick 20% rabatten på den den *ha ha*
  • melizza

vill ha bäbis som kan ha bodysuits.....blir alldeles galen när man ser dem priserna på matador juh...

• melizza

[citat]
    men hur stor är din lilla tös? kan hon inte ha en suit i strl 92 att ha hemma?
    [/citat]

näää vi hade 92 som jag tror är största storleken för ca 1 år sen och den blev liksom för tajt i grenen så att den inte gick att knäppa men ben och ärmar var lagom..

Buttelina skrev 2008-10-27 13:44:40 följande:
  • melizza
    Buttelina skrev 2008-10-27 13:49:44 följande:
    ojdå. min dotter är ju tre år och 95cm ungefär och hon har fortfarande 92 i molos suits . men barn är ju uppbyggda lite olika kanske har min dotter kort överkropp och långa ben?
    ja eller så har min dotter lång kropp....hon har alltid varit rätt så lång för sin ålder...ligger på den näst högsta kurvan och nu är hon ju ca 98 cm lång

din dotter har ju ingen blöja heller kanske men det hade ju min dotter för 1 år sen iaf och den tar ju lite plats när man ska knäppa i grenen...
  • melizza

så underbart söt Bubblan är med sina splash suitisar....

• melizza
    ängeln83 skrev 2008-10-27 15:40:39 följande:
    O nu börjar Liams rum bli klart, bara lite små fix som gardiner/matta o väggord fattas. Finns bilder här om nån är nyfiken:www.styleroom.se/album/3886
    Jättefint!!! Min dotter har också den tapeten med stjärnorna...den är sååå fin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11