Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

lillronya skrev 2008-11-02 20:55:43 följande:
    Heeej vännen!!Skönt att slippa eländet tills nästa gång?
    Ja precis. Ont i kroppen (det är inte mycket de fina tål hi hi )

Hur är det med latino, får du sova nåt om nätterna nu???
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-11-02 20:56:56 följande:
    Hej hej! Förstår att du är slut efter en helgs jobb. Jag ska jobba mässa nästa söndag och ser inte fram emot det. Gillar inte mässor...Förhoppningvis får du in lite sköna slantar att shoppa för i alla fall
    Ja extra pengar är alltid välkommet. Synd bara att man inte fick ihop pengar till molo.
    VILL DIT JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGråter

Vad jobbar du med???
  • nikki2006
    LA Woman skrev 2008-11-02 20:56:43 följande:
    Gokväll tjejer!Har inte varit inne på ett par dagar, det är så mycket som hänt just nu så jag har inte orkat sitta vid datorn... Först var det mammas hjärnblödning i somras som hon är långt ifrån återställd från. Så för ett par veckor sen fick jag veta att min mormor har cancer och ska opereras nu i november, dan efter det bedskedet dog makens farmor och häromdan fick vi veta att svärmor också har cancer och ska opereras imorgon Hur mycket ska man orka liksom...Vi har varit på lasarettet och hälsat på svärmor idag, jag la in ett par bilder på mina söta tjejer i Katvigkläder i BT
    USCH vad jag blir ledsen för din skull. Min mamma har haft bröstcanser men finns fortfarande kvar hos oss. Så det finns hopp. Canser är det mest fruktansvärda som finns. Det sprider sig som en ny folksjukdom.

SKICKAR STYRKEKRAMAR TILL DIG OCH DIN FAMILJ
  • nikki2006
    Quiet thoughts skrev 2008-11-02 21:09:16 följande:
    Tack o kram på dig med. Ja min släkt har skördats som äppel på träd... i cancer. Mormor,morfar, farbröder... mina päron. Jag är jätterädd själv att få det.Men men... man kan inte gå å tänka på det heller alla dagar...Men nu give me matchningstipswww.seimi.fi/shop/product_info.php?manufactur...www.seimi.fi/shop/product_info.php   Klänningen passar ju bra vid jul iallafall hahahaha.
    Åhhhh vad jag blir ledsen

SKICKAR MER KRAMAR
  • nikki2006
    lillronya skrev 2008-11-02 21:09:18 följande:
    Kram till dej!!
    Ja det gör ni rätt i. Det är ju uppenbarligen mjölken.

Imorgon ville min mamma köpa halsduk till Nikki men det känns tveksamt om hon går med på något i de märkena som jag vill ha, får väl se vad vi kan enas om hi hi
  • nikki2006
    LA Woman skrev 2008-11-02 21:09:56 följande:
    Tack Ja, vi har i alla fall insett att vi är starka tillsammans och visst klara man sig igenom det men nu räcker det liksom!
    Känner också många och har kännt flera som har eller haft canser. Man vet inte vad man skall säga. Är själv livrädd att få det, har ju sett vad mamma fick gå igenom men cellgifter och allt. Fy vad hemskt ´det var.
    kram kram kram kram kram
  • nikki2006
    lillronya skrev 2008-11-02 21:19:35 följande:
    Vad snäll hon är!!Du får leda henne rätt.
    Svårt när hon vill shoppa i Eslöv Hon har blivit så folkskygg sen cansern. Gillar inte att vara iväg långt hemmifrån. Tror inte Eslöv har molo, eller är det någon som vet?????????????
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-11-02 21:10:54 följande:
    Men gud! Hur mycket ska man palla med egentligen? Fy vad orättvist! Massa kramar
    Vad för dryck VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN kanske hi hi
    I så fall skicka hit lite vaFlörtBehöver tröst supa för att jag inte kan följa med på moloGråter
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-11-02 21:28:12 följande:
    Sååååå trist att du inte följer med !!!!! Hade varit kul att träffas juuuu !!!
    Ja jag vill träffa dig med men har verkligen INGA pengar nu. Får vara till våren. Nyfiken på dig också juFlört

Men mitt klädintersse lär ju inte svalna så vi kommer säkert träffas någon annan gång
  • nikki2006
    LA Woman skrev 2008-11-02 21:29:17 följande:
    Ja, cellgifter är ingen barnlek Jag har ju också en nära vän som genomgått det och strålning Är din mamma friskförklarad eller var det nyligen hon genomgick det? Kram på dig också!!!
    Förra året ver det hon opererades och gick igenom cellgifterna. Stålades i okt o nov förra året och sen friskförklarades hon. Nu har de eventuellt redan sett "något" misstänkt på mammografin så hon skall ta prover  på tisdag. Är riktigt orolig faktiskt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11