Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Smileycat skrev 2008-11-03 14:16:51 följande:
    Märks det att jag läser ikapp.. Ett stort tack för din o allas omtanke..  Ja, jag hoppas det blir fint o mysigt.. Själva "begravningscermonin" vi hade med kistan för de närmsta var jättefin iaf!Och nu blir det ju ännu mer intimt med mindre folk o slappna av med mat o fin stämning..Så på lördag kväll ska vi åka..
    Jag tänker på dig i din svåra tidGråter

Låter jätte fint med urnan i sjönHur mår du???
  • nikki2006
    Emmsan skrev 2008-11-03 14:19:39 följande:
    ja veeeerkkligen :)
    Börjar du bli lite trött på dina tonåringar???
  • nikki2006
    Smileycat skrev 2008-11-03 14:26:28 följande:
    Alltså det är ju fof så overkligt, min mamma som funnits där hela tiden är nu bara borta lixom.. Men det är faktiskt rätt så okej..Det kan komma i situationer ibland och det lär det väl göra länge.. Som när man inte varit i henne slägenhet på länge o ska dit, så är hon inte där..Eller när Ebba frågar efter mormor och tycker att hon inte ska vara borta utan komma hem.. Men jaa.. Bebisen i magen har fått en o tänka på annat oxå framförallt för jag haft problem med förtidiga värkar, regelbundna sammandragingar, blödningar..osv..Men nu verkar det bättre och man är lite lugnare med den tanken eftersom jag nått v32 ändå.. Sån tur att man ändå har en nära familj i sådan här stunder, det får en att uppskatta det ännu mera..
    Inte riktigt samma sak naturligtvis men jag har min mormor som gick bort för ett år sen i samband med att jag skulle ha Jessie. Jessie är född 4 dagar efter mormor dog. Vi var väldigt nära varann, ringde flera ggr iveckan och jag hälsade på ofta. kunde heller inte fatta det. Nikki kan fortfarande fråga efter "amlemormor". Känns så komstigt och hemskt att aldrig kunna prata med henne eller röra vid henne mer. Kan sitta nu och veta hur det känns att hålla hennes hand eller hennes röst och ibland vet jag bara vad hon sagt om en viss sak osv. Känns svårt att hålla tillbaka tårarna nu när jag pratar om det.
    Saknar henne så otroligt mycketGråter.

Mitt tips till dig är att du sörjer och får ut så mycket sorg du kan nu innan barnet kommer. jag hann ju aldrig sörja riktigt innan Jessie föddes och för bara några månader sen började jag må riktigt dåligt och grät hela tiden och det är för att nu kommer sorgen som jag inte tog mig tid till innan. Jag tänker på dig och lider med dig. Bra att du har familjen att luta dig emot. STORA STYRKEKRAMAR TILL DIG
  • nikki2006
    lillronya skrev 2008-11-03 14:24:58 följande:
    Japp helt bra känsel. Bara skrynklig och ful. Men goa ungar har jag.
    Jo men då får det nog bli en nr 3.Babysar är ju så goa
  • nikki2006
    Emmsan skrev 2008-11-03 14:28:05 följande:
    njaaa eller ja ibland o defenitivt efter en veckas höstlov
    Ja detta blir nog den mest prövande tiden i ditt liv som förälder.
    Litet barn små problem och stora barn stora problem brukar min mammma säga
  • nikki2006

Lillronya, är du kvar??? Kan jag ringa dig???

• nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-11-03 14:53:59 följande:
    God eftermiddag!Tillbaka igen efter en promenad ner till "byn" och affären för att posta Traderapaket.Hade fått ett par vintervantar på brevlådan från Pippilotta. Mina pumps lyser med sin frånvaro trots att säljaren efter påminnelse skulle skicka dem i fredags. Kommer de inte imorgon blir det neg omdöme.
    Hej tofflan, har ju glömt fråga dig hur håret blev???
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-11-03 15:02:52 följande:
    Hallå! Håret blev helt ok men har är inte helt nöjd. Skulle så här i efterhand valt helt mörkt som jag verkligen stormtrivs i. Nu blev det mörk botten med ljusare slingor.
    Du skall lyssna på mig nästa gångFlörtJennie den allsmäktige hi hi
  • nikki2006

söta moa och ida i bt. Bubblan blev det någon ny overall????

• nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-03 20:30:12 följande:
    Tack! Nope!! Å jag e såååå stolt att jag inte köpte den    *fasiken va jag e duktig*
    Ja skit va duktig du e. jag som gjorde mitt yttersta för att fresta dig hi hi
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11