Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-12-01 22:07:33 följande:
    Åh vad svårt  Om din tös som är 75 cm lång har 80 så borde då Noel som är ca 80-81 ha 90? Har tröjan kommit förresten?
    Jag skulle tagit 90 om jag var du. 100 kan du ju köpa sen (alt 100 nu om priset är kanon), men snyggast nu är ju 90 och den kan du säkert ha ett år.

Fick en grön påse idag. Var det din? Antar det. Gömde den för maken, ska öppna den imorgon när han stuckit . Blir liksom mindre chock för honom om han får se hela setet sen när jag får hem byxorna. När det nu blir...
  • Stormis
    Buttelina skrev 2008-12-01 22:17:27 följande:
    ta 90 det kommer räcka! vet inte vilke fler som har...
    Barnlycka har också, har på rea så det kanske inte finsn nåt kvar. Var ett tag sedan jag handlade där.
  • Stormis

Åh, jag är så dum! Köpte precis rosa grodfilten från EST. Den är såååå fiiiin, men vi har redan miljardersmed filtar!!!!!!!!!!!!! Får "trösta" mig med att hon (iaf just nu) älskar sina filter och gosar in sig i dem så fort hon ser någon.

• Stormis
    tinkerbell74 skrev 2008-12-01 22:45:29 följande:
    Stormis - Satt just och surade över att den rosa grodfilten var sluuut. Men samtidigt har vi redan för många filtar så det kansek var tur i oturen.
    Liksom samma problem då, fast jag råkade hinna före och stressade upp mig över att det bara var 1 kvar... Nu är det noll
  • Stormis
    Duntoffla skrev 2008-12-01 22:47:46 följande:
    Låter bra det :)Jag var sugen på filt men det känns lite onödigt nu när ingen använder det...måste verkligen behärska mig och bara köpa sånt jag redan tänkt ut att jag ska köpa.
    Lääär miiiig!
  • Stormis
    Everlonn skrev 2008-12-01 22:53:02 följande:
    Jag vann nämligen 500:-!!! på klkidsSå nu har jag det trevliga görat att välja vinster
    Vad jobbigt för dig. Säg bara till om du vill ha avlastning Grattis!!!

Kollade mitt räkningskonto. Har bet 5 el 6 ordrar till EST nu . Har lagt till dem som favoriter bland alla elbolag och andra elakingar som stjäl mina pengar .
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2008-12-02 13:38:24 följande:
    Inte ens i inbox?
    Stackars kommer ju då att få inboxa oss alla . Vill ju med veta!!!
  • Stormis
    tinkerbell74 skrev 2008-12-03 22:12:08 följande:
    Tjolla - Oj fanns det inte med i ts.. Hon började iaf sälja Småfolk ganska nyligt.
    Sitt inte här och sitt! In och ninja på T med dig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11