Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 19:46:11 följande:
    Tack köpte den på Spojl
    Prickiga brallorna med jättemudden då? Hittar dem inte på Spojl nu iaf Vet du (nån annan) vart de finns och om de finns fr stl 80 el 86?

Första rensningen av Katvigsalgen nu. Snyft, men lite får lämna oss... Inser att jag kommer vilja ha nåt annat än randigt framöver .
    Man är snäll först när man inte längre tycker om pepparkakor...
  • Stormis
    Buttelina skrev 2008-10-28 19:56:15 följande:
    finns inte i så små storlekar
    Det var ju attans. Big fan av stora muddar! Men, men, får nöja mig med Shampoodle just nu.
  • Stormis
    loveliva skrev 2008-10-28 20:46:57 följande:
    tro det eller ej, men jag vill ha en Beeeee HAr du några positiva erfarenheter av den, eller bara skit ???Ser så smidig ut, att ha typ i bilen & när man ska resa iväg
    Bee är toppen! Så lättkörd!!!! Camen är en pansarvagn i jämförelse. Fast fjädringen är ju inte att jämföra. Men bra för att vara sulky. Lite smal i sitsen samt att benen glider ut åt sidan hela tiden då sitsen är som en stol, liksom inget som fångar upp på sidorna.
  • Stormis

Om man tar tåget från Köpenhamn så måste ju samma fortsätta till Nordhavn? Ser så ut på kartorna. Någon som vet?

• Stormis
    gosmamman skrev 2008-10-29 20:13:43 följande:
    vaddå, skulle inte du dra i den helatiden om du hade en
    Var på fest där jag var utklädd i nakendräkt. Kan säga att jag inte släppte snorren på hela kvällen. Liksom ett gôtt handtag att hålla i.... Förstår grabbsen
  • Stormis

Barnvakt fixad. Nu blir det Molo-salg på fredagen! Tjo hooo! Nån mer som ska dit den dagen?

• Stormis

Tjolahopp! Nu är biljett bokad till salgen . Åker på fredagen.

Om någon vill ha nåt handlat och är villig att bidra till "bensinpengar" (liksom att sätta in pengar i förskott) så plinga i inboxen. Noggrannast kollar jag i stl 80-92, men ser självklart över resten av fältet i den mån jag kan.

• Stormis
    081016 1 skrev 2008-10-30 19:55:51 följande:
    Åh, är det någon som har en brobizz att låna ut till nästa lördag????
    Jag har! Inboxa eller svara på det mail jag just mailade dig ang samfrakt .
  • Stormis

Puffar bara...
    Jag åker till Molo-salgen på fre och kan ta upp beställningar. Inboxa mig om ni är intresserade, mer info där. Först till kvarn. Lämnar dock datorn nu, men ser era medd imorgon igen. En vecka kvar...

• Stormis

Måste bara få dela mied mig. Idag kröp min underbara 1-åring för första gången (ja, hon är liiiite sen ). Tyvärr helt ot i helsvenskt med Snoffs, Meandi och Lundmyr, men men.

">

Men visst har jag helt plötsligt en bra anledning till att åka på legersalgen. Nu kommer hon ju börja att slita på sina byxor och då behöver jag ju fler!

PS Kan fortfarande ta upp beställningar mot förskottsinbet samt bensinpengar. Bara att inboxa.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11