Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Första rensningen av Katvigsalgen nu. Snyft, men lite får lämna oss... Inser att jag kommer vilja ha nåt annat än randigt framöver

Om man tar tåget från Köpenhamn så måste ju samma fortsätta till Nordhavn? Ser så ut på kartorna. Någon som vet?
Barnvakt fixad. Nu blir det Molo-salg på fredagen! Tjo hooo! Nån mer som ska dit den dagen?
Tjolahopp! Nu är biljett bokad till salgen . Åker på fredagen.
Om någon vill ha nåt handlat och är villig att bidra till "bensinpengar" (liksom att sätta in pengar i förskott) så plinga i inboxen. Noggrannast kollar jag i stl 80-92, men ser självklart över resten av fältet i den mån jag kan.
Puffar bara...
Jag åker till Molo-salgen på fre och kan ta upp beställningar. Inboxa mig om ni är intresserade, mer info där. Först till kvarn. Lämnar dock datorn nu, men ser era medd imorgon igen. En vecka kvar...
Måste bara få dela mied mig. Idag kröp min underbara 1-åring för första gången (ja, hon är liiiite sen ). Tyvärr helt ot i helsvenskt med Snoffs, Meandi och Lundmyr, men men.
">
Men visst har jag helt plötsligt en bra anledning till att åka på legersalgen. Nu kommer hon ju börja att slita på sina byxor och då behöver jag ju fler!
PS Kan fortfarande ta upp beställningar mot förskottsinbet samt bensinpengar. Bara att inboxa.