Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tjollabolla skrev 2009-01-04 11:53:14 följande:
    Huuu här med! Apkallt! Jag skulle hellre haft lite snö så man kunde åkt pulka... Fina flickorna i bt! Den velouren är verkligen underbar Vet ni om det finns nån spacesuit i 92 på lilla?
    Nej det finns inte.
  • lillronya
    Nova76 skrev 2009-01-04 12:07:24 följande:
    jag vill också! Vilken tid öppnar de? Var ligger det, lätt att hitta? Är det det som ligger på gågatan?
    Jag måste försöka komma jag med.
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-01-04 12:12:18 följande:
    Ja jobba på det
    Det ska jag göra!!

Är det nån som vet hur man ska göra med sin hippobeställning? JAg har fortfarande inte hört nåt....
  • lillronya
    Stormis skrev 2009-01-04 12:17:57 följande:
    Inga Hipposvar ännu idag?
    Hahaha jag hade inte uppdaterat sidan, så jag hade inte sett din fråga när jag skrev min.
  • lillronya
    melizza skrev 2009-01-04 12:44:17 följande:
    kanske med ska skaffa mig lite turkos katvig velour....här finns ingen än....var kan jag hitta klänningen på bra rea???
    Hos annacill Om du ringer imorgon
  • lillronya
    melizza skrev 2009-01-04 12:48:21 följande:
    vad får man för pris då??vilken storlek ska jag ta? 98 eller 104...vill inte ha för stor...den får ju användas nu och inte till sommaren...
    Hon har 30% rea. Men nikki köpte 98... Vet inte om det finns fler...
    tinkerbell74 skrev 2009-01-04 12:51:37 följande:
    *s* Jo, fast 92 var redan det en storlek större. Alice är bara ca.84-85 lång. Men om inte annat så kan kanske Julia ha dem istället, hon har korta ben.  Bra med barn tätt.
    Anjelin är inte mycket längre än så och hon hade kunnat ha 98.
  • lillronya
    maugu skrev 2009-01-04 12:57:20 följande:
    Fina bilder i BT..cool frizz  på E och snygga kläder förstås..Smillamilla-vilken goding S är..jag älskar prickarna och kombon -de beställdes idag i två olika  storlekar (bodies) till de fina kattvelourbyxorna  jag har sedan tidigare..
    tack!
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-01-04 13:08:02 följande:
    Super tuff bild med alla hummel barnNu dregglar nog lillronya hi hi
    Japp det gör hon!
    Kom just på att vi verkligen behöver en rossa hummeljacka.
  • lillronya
    lillronya skrev 2009-01-04 13:10:36 följande:
    Japp det gör hon! Kom just på att vi verkligen behöver en rossa hummeljacka.
    Inte kan jag stava heller... ROSA såklart.
  • lillronya
    maugu skrev 2009-01-04 13:09:47 följande:
    Då kanske detta kan hända er En läkare hade uppfunnit en maskin som kunde överföra smärtorna underen förlossning till barnets far. Ett äkta par tog chansen att prova maskinen. Då födseln satte igång, blev maskinen inställd på att föra över 25 % avsmärtorna till fadern, Men mannen märkte ingenting överhuvudtaget. Läkaren tyckte att detverkade märkligt och höjde inställningen till 50 %. Mannen märkte fortfarande ingenting, men kvinnan mådde märkbartbättre.Eftersom det gick så bra, överförde man 100 % av smärtorna tillmannen. Förlossningen fortgick utan att kvinnan hade några som helst smärtoroch ett välskapt barn föddes. Då mannen kom hem från BB, fann han brevbäraren liggandes död vidytterdörren.
    *asg*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11