Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nikki2006 skrev 2009-01-04 13:12:38 följande:
    Självklart behöver ni en till Hummeljacka, jag köper ju inte Hummel så du måste ju handla för mig med
    Jag ordnar det!!
    Vet inte var den finns bara...
  • lillronya
    jacao skrev 2009-01-04 13:15:07 följande:
    Ja, rosa hummel är inte dumt (fast gretas är lite fis-rosa)
    Men den där fisrosa är ju så snygg! Har inte köpt den än, fast jag varit på väg flera gånger.
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-01-04 13:16:00 följande:
    Min gillar också märkes kläder nu och tycker om att man kan få tillbaka lite på tradera
    Min gillar också de danska kläderna! Han är ju dansk!
    Han såg MYCKET nöjd ut när jag visade att jag köpt nya molotröjan med bilarna till E. Det var en önskan från mannen.
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-01-04 13:20:49 följande:
    Den är underbar, helt klart att unisex Jessie var tvungen att ha den med o heldressen skall också få flytta hit
    JAg berättade igår att det kommer en heldress och den tyckte han också att E skulle ha. Han gillar det mönstret.
    Helt klart den är unisex!

Visade den rosa småfolktröjan som jag också köpt och då var han ju tvungen att försäkra sej om att den var till Anjelin.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-01-04 13:23:04 följande:
    Fast sambon är ju ganska underbar i alla fall. Var tvungen att fota från fönstret. Detta var min syn. Sambon drar svea på pulkan på åkern nedanför. De har skottat upp en stor isfläck där sonen åker skridskor. och nu skall de grilla korv.
    Jättefin bild! Vad mycket snö ni har! Här är det bara kallt.
    nikki2006 skrev 2009-01-04 13:24:00 följande:
    hi hi hi hahahaha typiskt honom. Lite orolig efter katvig tröjan hi hi
    Ja lite. E hade katvigtröjan häromdagen. Jag tycker fortfarande att det är kul, men får ingen större reaktion längre.
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-01-04 13:25:50 följande:
    Nu måste jag gå för vi skall hem till mamma o pappa på dansk fläskastek mums
    Hörs om onsdag!!
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-01-04 13:29:30 följande:
    ábsolut, hoppas du kan lösa det, hade varit så kul. Saknar dig kram kram
    Saknar dej med. Kram
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2009-01-04 14:16:36 följande:
    Linnéa 81- Fin kombo med Katvig och Lindex!Lillronya- Fina A och E i NS, HM och Molo! Diggar E´s frilla Smillamilla- Fina Svea med Molo och Po P. Tycker det blev fint nu med leggingsen till kjolenJacao- Fina Hummelligan!  Den rosa/bruna är himla fin i färgerna. Har knappt sett den innan.
    Tack! Idag har vi ju inte fixat med frillan, men den är rätt cool ändå.
  • lillronya
    ÖNadja skrev 2009-01-04 14:21:42 följande:
    Alltså ja har funderat, många här inne säljer sina märkeskläder på tradera när dom blivit för små för att kunna köpa nytt.Är det nån här inne som sparar sina kläder?Elvis är ju vårat första barn och delvis vill ja behålla allt till nästa barn och delvis sälja för att köpa nytt. Nästa barn kan man ju också fynda åt, men ja tycker de skulle va så roligt att ha kvar kläder från Elvis också, om inte annat när han blir stor och får egna barn. =)
    Vi ska inte ha fler barn och därför sparar jag i stotrt sett ingen ting. Någon favvo kanske kommer att sparas.
    HAde jag däremot varit minsta tveksam ang fler barn så hade jag sparat mer!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-01-04 14:27:10 följande:
    va? ska ni inte ha fler barn? ett par till kan ni väl göra du har sån fina barnskara förstår att du känner dig nöjd Jag sparar lite för att det är roligt att ha när barnen blir stora också. de kommer säkert tycka att mamma hade helt galen klädsmak
    Nä inga fler barn här. Fast det beror mest på att jag är avrådd att föda fler.
    Det är nog tur det Annars vet jag inte hur många vi hade fått. Verken jag eller mannen tycker att det hade gjort nåt med ett par till.

Fast om man tänker efter ordentligt så okar jag inte hålla samma "standard" om jag skulle ha fler barn. JAg har höga krav på mej själv när det gäller att varje barn ska bli sedd och att man ska engera sej i sina barn. Jag tror gränsen för att orka med det går här.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11