Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

J esssica skrev 2008-10-28 18:51:21 följande:
    Gör väldans gärna det!! Vill ha i byxor bara i 86
    ok jag kollar
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2008-10-28 18:53:18 följande:
    Är det din lokala som säljer sådana lite annorlunda molosar?
    nä men de beställer till mig Räcka ut tungan. fast förra gången var kanske sista gången... får se om det går igen
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2008-10-28 18:56:41 följande:
    åh vad kul! Finns det mycket som man inte vet om liksom?
    njäe inte speciellt mycket mer...
    J esssica skrev 2008-10-28 18:57:35 följande:
    Haha en hel värld av molosar därute som vi inte sett
    haha det hade varit skooj
  • Buttelina
    Rååsa Smurfen skrev 2008-10-28 19:00:28 följande:
    de sa att det kan blir ett sådan stort krampanfall eftersom han har små anfall ibland utan kramper  som han äter medicin för .
    ahha hoppas inte det händer igen
  • Buttelina
    Stormis skrev 2008-10-28 19:53:05 följande:
    Prickiga brallorna med jättemudden då? Hittar dem inte på Spojl nu iaf Vet du (nån annan) vart de finns och om de finns fr stl 80 el 86?Första rensningen av Katvigsalgen nu. Snyft, men lite får lämna oss... Inser att jag kommer vilja ha nåt annat än randigt framöver .
    finns inte i så små storlekar
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 19:59:20 följande:
    Väntar på plommonbody/gula prickar 86 (köpte den nu i 92 hos matador), lila med bruna prickar byxor 86, blomtröjan 86 (fick den av farmor i 92 nu)Jah frågade om hon kunde tänka sig att sälja tröjan i butiken om den kommer då jag fått en och den ändå börjar bli i minsta laget, hon har inte svarat än, men jag hoppas de kan funka.. För nu har jag väntat läääänge
    ja det är nått skumt... det är ju bara att beställa och sen kommer grejerna inom en vecka... så har det gått till de 4 ggr jag beställt
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-10-28 20:23:13 följande:
    Åh nej... Sötnosen då... Måste ni åka in igen?
    nä vi har medicin hemma, har PRECIS pratat med sjukvården och vi ska börja inhalera igen
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 20:23:26 följande:
    Men nä    fy!!  stackars stackars lillebror!!   *stora kramar*Vad gör man åt det?
    inhalerar dygnet runt puh vad trist!
  • Buttelina

hej tjejer

guuuud vad trött jag är . fick åka in till akuten igår med lillebror och var inte hemma förrän halv 3 inatt. han hade det jätte jobbigt med andningen igen

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11