Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Ni som varit på salgen...fick man ha vagnen med sig in eller hur var det???

Någon av er som ska dit imorgon som har en sele att låna ut annars???????????????

• Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2008-11-07 11:24:23 följande:
    oj skall du ha med maia?
    Ja. F ska iväg till ett Museum
  • Zvartaliljan
    agster skrev 2008-11-07 11:24:25 följande:
    det fanns barnvagnsparkering utanför. där stod mängder med vagnar!! Jag hade min där
    ja men var gör jag av henne därinne då...hon lär ju springa omkring som den lilla galning hon är o försöka få allas uppmärksamhet Generad
  • Zvartaliljan
    agster skrev 2008-11-07 11:27:06 följande:
    du skulle haft en Ergo, de funkar kanon till Hannes och han är 2½. Hoppas du hittar någon som kan låna ut en!!
    Dumma jag sålde ju min Ergo i våras! Skrikandes
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2008-11-07 11:30:19 följande:
    Finns en liten fiskeavdelning och en fiskeaffär utanför som min man gillar(oxå fiskenörd) Sen kan du ju säga till sambon att sedan han var liten har Gekås ungefär tripplat sin storlek, det där med flera timmars kö in finns inte längre och numera har de två stycken fikahörn där gubbarna brukar "parkeras"
    Finns inte längre???? I våras stod då jag i 3 timmars kö!! Åk INTE en lönelördag säger jag bara
  • Zvartaliljan
    agster skrev 2008-11-07 11:32:22 följande:
    Åh vad synd... hoppas du får tag i en annan. Där var ju iofs en del barn som gick omkring men man har ju inte direkt ro att titta själv om man ska springa efter en liten också...
    nej precis o Maia är ju sån så hon kan bara följa med vem som helst som ser intressant ut! Heltokig! Följde med ett barn hem från lekplatsen här utanför häromdagen när jag bara tittade bort en sekund...då var de på väg in i hans port!
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2008-11-07 11:33:40 följande:
    Gahhh och jag som skall åka den 29 november, då lär hela Sverige och lite till vara där Men vi har tyvärr ingen annan möjlighet så vad gör man inte.
    Jo förra året var vi där i början av december och fick stå o huttra i 2-3 timmar då också...o inga lediga kundvagnar fanns det så först fick man stå o vänta på en sån o vaka som en hök så fort någon kom ut o började packa in sina varor i bilen
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2008-11-07 11:36:19 följande:
    Men då måste du har kommit helt fel dag och helt fel tid..Det ÄR typ aldrig kö numera utom på helgerna nu inför jul kanske (har ju söndagsöppet nu till jul) Och 3 timmar dessutom är ännu mer ovanligt om det är kö nuförtiden
    Jag är där minst 3-4 gånger om året (svärföräldrarna bor i Göteborg och ullared blir längs vägen när vi kör dit) och VARJE gång har det varit kö! Varierat från 30min - 3 timmar men aldrig så jag kunnat bara vandra in. Så om det verkligen vore så ovanligt så har jag lyckats pricka in de värsta tiderna då...har åkt att från en onsdagseftermiddag till en lördagmorgon. Självklart var det bättre vardagseftermiddag men fortfarande kö.
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2008-11-07 11:39:30 följande:
    Ojdå..ja du får kanske lov att knyta ett band i hennes byxhälla så att du vet var du har henne
    ska faktiskt införskaffa en sele tills vi åker till Argentina....vet att folk här tycker det ser hemskt ut men där är det vanligt så ingen kommer titta snett på mig. Problemet är bara att övertala Maia om att den ska få sitta där
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2008-11-07 11:40:45 följande:
    nej men fy säg inte så!!! Var ni där vid öppning då?
    Ja då var vi där vid öppning samtidigt som typ 5-6 stora bussar så vi kan nog skylla på dom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11