Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

081016 1 skrev 2008-11-07 11:40:57 följande:
    ska faktiskt införskaffa en sele tills vi åker till Argentina....vet att folk här tycker det ser hemskt ut men där är det vanligt så ingen kommer titta snett på mig. Problemet är bara att övertala Maia om att den ska få sitta där
    alltså jag menar en sån sele med koppel...
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2008-11-07 11:42:43 följande:
    Ja då måste du ha rejäl otur..jag är där varannan vecka och jag har endast köat in en gång senaste åren och det var en löninglördag då jag dumt nog åkte med som sällskap åt en långväga gäst.. Gekås är ju inte lika roligt när det är mycket folk men man lyckas alltid handla ändå Tisdagkvällar all annan tid än på hösten är det ganska skönt att gå där mellan 17-20
    Tisdag är nog värsta dagen...när vi åker till göteborg brukar vi oftast köra torsdagkväll - måndagmorgon eller möjligtvis onsdag-söndag. Längre brukar det aldrig bli tyvärr. Och vi lyckas ju ALLTID pricka in när de där j*vla pensionärsbussarna kommer!!
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2008-11-07 12:00:22 följande:
    Kom oxå på det precis efteråt!
    mejlat nu finns ju ingen annan webshop enligt deras återförsäljarlista...de kanske inte får säljas på nätet mer än av de själva eller? Fast de är ju "bara" agent så det vore ju lustigt...
  • Zvartaliljan
    Helle skrev 2008-11-07 19:27:21 följande:
    Godkväll!Den här vill jag såå gärna ha från lagersalget imorgon. Har inte sett den hos någon annan tidigare, men nu har jag bevis för att den åtminstone har funnits Så om någon ser den i 98 el 104, roffa åt er och ge till Malou för det är hon som har mina pengar www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=...
    la till på listan
  • Zvartaliljan
    Helle skrev 2008-11-07 19:39:01 följande:
    Tror minsann den redan var på listan El är jag helt senil ?Hur länge är du uppe ikväll så man kan uppdatera sin lista? Kommer kanske skojsiga bilder senare med nåt som lockar.
    jo jag såg att jag skrivit ner "uttertröja utan stjärnärmar" men nu fick jag ju se precis vad du menade är väl uppe till 22-något. Så länge jag är online här så kan du uppdatera.

Har ny laptop som jag sitter med i sängen nu med en nybadad Maia bredvid mig
  • Zvartaliljan
    Helle skrev 2008-11-07 19:40:01 följande:
    Förresten, har mina moneysar kommit fram ?
    japp jag ska växla 7000 totalt imorgon Hemlis
  • Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2008-11-07 20:15:07 följande:
    Nära flytten nu? Spännande!!Kul med ny laptop!Såg bt,
    ja på söndag flyttar vi möblerna Emmsan (Kyss) ska passa Maia så det går lite lättare (har ju ingen släkt här i närheten och känner knappt någon...)

Maia hade godistunikan på dagis idag och dagispersonalen kommenterade att de andra äldre barnen lekt att de ätit godis från Maias klänning
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-11-07 20:18:53 följande:
    Helle- fin liten solstråle i BT! och då kommer min fråga vilken laptop har du?
    Hp Compaq 6720s köpte den billigt (3990) på dustinhome.se Perfekt som surf- och jobbdator! beställde i söndags och fick hem den i tisdags
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11