Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-03 15:41:13 följande:
    Haha...du är rolig du som önskar att folk ska sluta Men  jag förstår...Vilken miniapple var det? Vantarna är lite korta i skaftet (hade velat ha längre) men jag ska testa dem på N. Har inte gjort det än.Och nu luktar det skunk här. Blöjbyte!
    Ja men dom är verkligen dryga... *suck* Jag brukar komma överrens med dom flesta, men när 2 stycken gaddar ihop sig och tycker dom är bättre än alla andra, då är det fasen svårt...
    Det var den oranga miniapple *löööve*
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Quiet thoughts skrev 2008-11-03 17:19:10 följande:
    Nu har jag lagt in ännu mera Katvig i BT men nu är det slut.
    Men gud vilken underbar!!! har inte sett dom färgerna i den tröjan. Var har du hittat den?!
  • Tjollabolla
    Quiet thoughts skrev 2008-11-03 17:31:22 följande:
    Åh jag köpte den på Åland men när dom fanns så fanns dom ju överallt tyckte jag i era svenska shoppar och danska.Eller var det bara vanliga tröjor/bodysar jag såg
    Åh jag skulle vilja ha en sån. SÅÅÅ FIN!!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-11-03 19:26:08 följande:
    Hmmmm blå eller rosa Holden-overall till Anjelin?Eller ingen alls....
    RÅÅÅÅSA!!!!
    081016 1 skrev 2008-11-03 19:29:44 följande:
    RÅÅÅSA, satt själv o fundilerade på den nu Men nää har nog tillräckligt med vinterkläder va
    Du klara dig kanske om du har tur
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-11-03 19:43:08 följande:
    Åååh va jag längtar tills Liams nya Molo overall kommer i lådan, fast nu verkar det dock bli mildare ute igen
    ÅÅÅ så kul med post! Jag får nog post imorgon, men vi ska ha personalmöte så jag är inte hemma förrän 19... Attans med att sambon ska hinna först Hoppas bara det ena paketet hinner komma iaf, hehe.

Malou: Varför ska du inte behålla aptröjan?! SÅÅÅ FIN!
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-11-03 19:50:13 följande:
    Gokväll- Jag skulle eg plugga ikväll men barnen var hopplösa ikväll, jag sätter dom på tåget om nån vill ha två töser i en vecka eller två ! jag fick ett sånt kronspel på dom vid middagen så jag höll nästan på att börja grina själv. usch vilken dag så ikväll blir det bara surfning som lite plåster .Grod P- underbara semester bilder, jag e riktigt avis måste jag säga.
    usch vad jobbigt! Du förtjänar lite surfing!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-11-03 19:54:53 följande:
    Ah, super kul, hoppas den kommer imorgon. Hade fått en avi idag men jag veti tusan vad det är för nåt?
    Hur kan du hålla dig från att åka o kolla?!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-11-03 20:09:36 följande:
    Orkar inte Blir ett alldeles för stort projekt, osminkad, mysklädd o en iskall bil, njaeeeh, jag får vänta tills imorgon.Men jag är grymt nyfiken, det enda jag väntar på är overallen, men hon kan ju knappt ha skickat den än, hon fick inte pengarna förens idag lixom.
    ÅÅ jag hade inte kunnat hålla mig Man måste inte bara sminkad och klädd för att hämta paket
  • Tjollabolla

Hej mina vänner! Är nyss hemkommen från jobbet och är såå trött...

Ingen velourdress kom från LPL idag *gråååter*. Beställde ju i fredags och det brukar ju gå fort. Hade ju planerat att han skulle ha den på dagisfotot imorgon, nu har jag absolut ingen aning om vad han ska ha. SNÄLLA HJÄÄÄÄLP!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11