Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-12-01 23:37:04 följande:
    vi gillar billigt japp det blev en röd idat hippo filt som matchar hippo skötväskan
    Å var hitta du hippofilten? Räcka ut tungan
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-12-01 23:41:12 följande:
    jaaa jag tog nästan en töja också men hejdade mig
    Bra köp!!
    nanci skrev 2008-12-01 23:41:16 följande:
    Ja, eller hur!
    Ja kör på det!! Hade jag varit dagisfröken å fått Åre choklad hade jag blitt jätteglad
  • RååSa BuBBlan

Jag måste sååååva nu, börjar bli virrig så här mittinatta kanske handlar på mig massa fula saker eller nåt

Natti natti på er sötisar!

• RååSa BuBBlan

Mårning!! 

Fy sjutton vilken natt!!!  Först började sonen bråka om nåt träningskort kl 00, å de skulle ju lösas NU! Sen börjar han laga mat mitt i natten vägg i vägg med sovrummet, å sen kommer gubben vid 01.30 å knackar på dörren (trots att mamman lagt ut nyckel *morr* ) å sen vaknar Bubblan o e lessen, två ggr så jag somnade nog runt 5 snåret

*trött mamma idag*

Mitt livs lycka skrev 2008-12-02 08:46:39 följande:
    Trots att det verkligen är kopia-varning så tycker jag dessa var lite fina:shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=4841&i...shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=4841&i...Dessutom tyckte jag dessa var lite roliga:shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=4841&i...shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=4841&i...
    Å vilka roliga mössor!!!
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2008-12-02 09:18:06 följande:
    uaaa låter inte alls kul...du får väl powernappa om bubblan sover på dagen godmorgon föresten....
    Duntoffla skrev 2008-12-02 09:19:42 följande:
     Låter som en rutten natt! Tonåringar och knasgubbar. Du får vila idag om Bubblan blir trött senare
    Hoppas hon kan sova en liiiten stund nu på dagen, de brukar hon ju iofs inte göra..

Ja, de va väldans nattaktivt här i natt
  • RååSa BuBBlan
    FL Lisa skrev 2008-12-02 09:22:33 följande:
    usch...det lät inte skoj alls. Blir till att somna tidigt ikväll och se till att söner, gubbar och bubbor inte stör!
    Ja, jag ska baske mig sova i förrådet inatt *ostörd*
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-12-02 09:36:25 följande:
    Jag har en säng bäddad i rummet vid gillestugan på undervåningen, DÄR kan jag sova ostört Fast mitt problem är mest gubbens jädra snarkande.
    Å min snarkar OCH pratar i sömnen!! Han är så oerhört jobbig på nätterna, kan gå upp o börja bädda sängen, sätta sig upp å prata jobb, eller börja busa... En natt flög han på mig och började kittlas å pratar samtidigt högt "hihihi hahaha killekill" 

Jag tyckte INTE de va roligt kan jag lova!! Han fick en smäll och orden " LÄGG AV NU VA"
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-12-02 09:46:17 följande:
    Men fy, det är ju ännu värre Min gubbe e som en flodhäst i sängen, så fort han vänder på sej så flyger jag upp i taket.HA HA, BUS gubbe, låter jädrans kul när du skriver det men jag hade också blivit tok arg
    Tjollabolla skrev 2008-12-02 09:51:03 följande:
    *ASG*
    FL Lisa skrev 2008-12-02 09:55:20 följande:
    HAHAHA. Skojig sambo du har
    Ja JÄTTErolig     NOT!!

Dags för frulle här..  *hungrig* Räcka ut tungan
  • RååSa BuBBlan

Hellu i tråden

Hoppas det nåt?

Jag ska inte hoppa ett endaste nåt nu, ska bara vänta in nya Molosarna    De kommer bli DYYYYYYYYYYYYYYYYRT!!! Räcka ut tungan

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-12-02 13:12:44 följande:
    Ja, det känns lite sådär eftersom det var mycket pengar. Har ju mina borttappade paket i färskt minne också. Hoppas att det bara beror på att Posten har mkt att göra och att paketen inte är försvunna
    Å nä!! Har du fler bort tappade nu?    Min Bambi e borta..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11