Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Preggi o Tofflan!!

Inboxa när ni bestämt er så mailar jag Veras.. Måste fnula med lite vinnarmail o dyl nu

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Go morron

Satt med T packande och mailande hela kvällen igår, men blev ca 2200.- rikare så de va de värt.. Inte den bästa T omgången va de kanske men ändå helt oki tycker jag

Inga mera News?

• RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2008-12-03 08:32:23 följande:
    Godmorgon! Gick det bra att lägga till extra på din beställning? 2200 är ju bra min senaste omgång gick jättedåligt och nu vågar jag inte lägga ut mer..
    God morgon

Jag mailade Veras igår men inte fått svar än, hoppas hon hör av sig på FM idag, jag lägger ut så länge i såna fall så kan ni föra över sen

Nä, nu blir det en T paus nån vecka sen åker det ut ett gäng till, ska börja ladda en lista inför mellandagarna
  • RååSa BuBBlan

Preggi--- Nu ringde Veras och allt fanns, lägger till det nu och betalar

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-12-03 08:41:38 följande:
    God morgon!Kikar in en snabbis innan vi ska iväg.Hur är det här?
    Mårning!

Din tröja fanns åxå och är beställd nu

Inboxat dig!
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2008-12-03 20:31:09 följande:
    Åh tror ni inte att Bubblan vill ha en sådan? Jag hade köpt den direkt om jag haft en tjej- superfin
    Jo då... Den har Bubblan köpt allaredan

Här är det totalkaos o jag får snart magsår.. Gråter

Emelies och Bellas pappa har dykt upp efter 4 1/2 års frånvaro, han träffade E igår och bjöd på middag, köpte kläder för flera tusen till henne och bestämde att hon ska åka till honom på torsdag.. Väldigt kortfattat så har han gjort oss mycket dumt för många år sedan när flickorna va små.. Å nu är han tillbaka med dunder o brak.. han har tom polisanmält mig för umgängessabotage för att jag inte tycker E ska åka i morgon och jag sitter här helt maktlös och kan bara se på när han ringer henne i ett och tutar i henne elände och dumheter som inte har någon grund och i morgon åker hon å jag kan inget göra
  • RååSa BuBBlan
    tinkerbell74 skrev 2008-12-03 20:44:20 följande:
    *kramar om RååSa*
    Tack!
    JuliaochNelly skrev 2008-12-03 20:44:22 följande:
    Tycker så synd om dig verkligen....vet tyvärr hur det kan vara i sådana situationer...skicker en mega styrke kram
    Tack... Ja nu är vi tillbaka på ruta ett, de får inget slut känns det som..   Å barnen kommer bli besvikna och ledsna återigen.. Han är så grym och elak den mannen.. Jag måste kontakta någon om detta i morgon, hoppas sååå att det finns någon vettig person därute som kan hjälpa oss!!  *panik*
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2008-12-03 20:45:20 följande:
    Men herregud!!! Vad ledsen jag blir för er skull. Hoppas verkligen det löser sig. Jag förstår absolut att du inte vill att hon ska åka!! *megakram*
    Tack vännen!!
    Duntoffla skrev 2008-12-03 20:45:23 följande:
    Nej fy vad jobbigt!   Man kan ju inte bara dyka upp sådär och tro att allt ska vara som han vill nu efter så lång tid. vad säger E och B själva om det hela? '*kramar*
    E tror ju på allt han säger och JAG är ju bara dum.. Han är himla bra på att vrida om hennes lilla huvud tyvärr   B visar han inget intresse för alls och har aldrig gjort..
    agster skrev 2008-12-03 20:45:41 följande:
    Men vad jobbigt för er, vet inte vad jag ska säga mer än att jag hoppas att det ordnar sig till det bästa på något sätt...!
    Tack! ja det MÅSTE ordna sig.. Nån måste göra något..
    Plummy skrev 2008-12-03 20:46:03 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2008-12-03 20:41:48 följande: Åhh.. lider med dig/er! STOR kram!!!!
    Tack!!
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2008-12-03 20:46:31 följande:
    Godkväll!Bubblan - Åh fyyyy så trist! Gud vilken klump du måste ha i magen Hur gammal är E nu? Hur tar Bella det då? Skickar stoooora kramar till stackars dig
    E är 12.. B vet inget än.. Å vi skulle flyttat lååååååååååångt bort... Tack för kramarna!!
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2008-12-03 20:50:10 följande:
    jag hade nog vänt mig direkt till socialen & familjerätten. Finns faktiskt oftast väldigt bra personal där .
    Ja jag funderar på socialen.. Kanske dom kan hjälpa på nåt sätt även om dom inte gjorde mycket när tjejerna va små..  Hoppas man kan få "rätt" person denna gång!
    Duntoffla skrev 2008-12-03 20:52:05 följande:
    Finns det inte advokater/familjerätt eller ngt man kan vända sig till? Har du ensam vårdnad nu?
    Nä, vi har gemensam.. Jag har inte ansökt om enskild då det är svårt att få igenom..  Måste ta morgondagen o ringa runt o försöka få fatt i nån.. 

Fy vilken soppa det är
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11