Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-12-03 20:54:00 följande:
    Det är klart att E tänker så. I den åldern är de väl rätt lättpåverkade och ngn som kommer och fixar och köper grejer blir ju "the good guy" medan gamla mamma blir tråkmamman. Tyvärr...   Åh, jag förstår att det känns hopplöst.
    Tjollabolla skrev 2008-12-03 20:54:58 följande:
    Åh fy vad hopplöst det måste kännas. Men det måste finnas nån som kan hjälpa dig. Man ska inte ha rätt att göra så!!
    Mmm.. Men det är ett virrvarr av lagar o allt som man inte blir klok på

Hopplöst hopplöst!!
    Tejja skrev 2008-12-03 20:55:58 följande:
    God kväll igen.Här skrivs som vanligt tokmycket. Så mycket så jag nästan blir lite matt och ofta lägger ner mina försök att kolla vad som händer och hålla mig uppdaterad. Oftast slutar min data-tid innan jag hunnit läsa 3 timmar bakåt i tråden och jag hinner inte med att kommentera! Rosa Bubblan- Det låter som om du verkligen har det tufft just nu. Hoppas att du ser någon ljusglimt i eländet. *Kram*Jag har hittat Miomymio-byxorna på en dansk nätbutik. Hur mycket är 299 K? (Pss...Snälla, säg vad jag vill höra, inte nödvändigtvis sanningen...)
    Tack så mycket!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Tack tjejer för att jag fick prata av mig

Kommer inte vara så aktiv i tråden de närmaste dagarna antagligen, men jag kommer tbax

Kram på er...

• RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2008-12-03 20:59:02 följande:
    mitt tips är ändå faktiskt om ni nu har gemensam vårdnad att skaffa en advokat och med hjälp av henne/honom ta kontakt med familjerätten...
    Ja de kanske är dags för advokat ändå... Å fy va tungt de kommer bli!!
    Zvartaliljan skrev 2008-12-03 20:59:04 följande:
    12...lättlurad ålder tyvärr då ju Har en vän (denna tråds ursprungliga trådstartare) där pappan dykt upp efter att inte träffat pojken sen han var 2 månader och kräver nu umgänge...hon mår också skit och ska kämpa för att han inte ska få träffa honom. Förstår inte karlar att ska man vara pappa så är det ett heltidsjobb och inget man bara överger och tror man kan komma tillbaka till!!!!!!!!!Tycker så synd om E och B och dig som måste ha det så här Varför har han fått tillbaka intresset nu då??? Han är väl inte elak på det viset så han kan skada E?.....
    Ja, tyvärr finns det ju vissa som kanske inte borde blivit pappa till dom små barnens stora sorg..

Han säger att han "är lycklig nu och redo att vara pappa" men jag vet av erfarenhet att när han kontaktar oss så beror det på att han mår dåligt och vill ge oss detsamma..

Han skulle nog inte skada henne fysiskt nu när hon är stor snarare mentalt får hon sig nog en känga eller två..

Jag önskar din kompis stort lycka till och hoppas det går bra för henne o lillen!!

Jag ska brottas med ett monster framöver.. Uscha!!
  • RååSa BuBBlan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-12-10 21:07:28 följande:
    Hej tjejer Kikar in å kollar hur ni har det? Tänk denna i suit, ett riktigt kanonprint e de tycker jag www.onkelkafunkel.dk/webshop/galleryzoom.asp?...://www.onkelkafunkel.dk/files/webshop/zom3360.jpg
    Å de funkade ju inge vidare    *nytt försök*

http://www.onkelkafunkel.dk/shopView.asp?page=31&id=3360&getString=page%3D101%26ct%3D129
  • RååSa BuBBlan
    Quiet thoughts skrev 2008-12-10 21:11:02 följande:
    snygg molo fast namnet onkel fick mig omedvetet å tänka på onkel kånkel. *sorry *

jo men de e ju inte butiken man ska köpa
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-12-10 21:13:01 följande:
    Hej tjejen! Sorry att jag var så speedad idag Superfin tröja var Bubbelgummen i alla fall. Hur mår du?Åh, shit vilken fin tröja! Det står ju Noel på den
    No problem

A den e ju så fin!!! Den MÅSTE Nole ha!!!
    RååSa BuBBlan skrev 2008-12-10 21:13:16 följande:
    Å den har jag lagt i jorgen mååååååånga ggr   *supersöt*
    Jorgen    Ja jösses.. Korgen åfkårs
  • RååSa BuBBlan
    Quiet thoughts skrev 2008-12-10 21:13:56 följande:
    visst är den och ännu har du ej fått hem den menar du?
    Näpp! Inte blitt speciellt mycket hopping här senaste veckan tyvärr, men den står högt upp på listan den söta absolut
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-12-10 20:59:18 följande:
    Butte eller nån annan som vet : Finns denna underbara som tröja nånstans? Eller kan Emilio ha 86 i småfolksuit, tro?annacill.e-butiken.se/show_product_pictures.a...
    Såååå himla fin e den!!!  Inte sett den som tröja tyvärr..

Sorry att jag inte hann svara på msn häromdagen, tack för dina ord iallafall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11