Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Jen80 skrev 2008-12-29 21:38:58 följande:
    Ja, det var helt ok. Vi var här hemma för första gången så det var mysigt. Har mest oroat mig för kräksjuka då alla vi umgåtts med i jul har kräkts efter att vi har träffats... men vi verkar ha klarat oss, vilket är helt sanslöst. Både de vi var med på julafton och de vi var hos på juldagen åkte på kräksjuka samma dag och dagarna efter...
    Å va skönt att ni slapp eländet!! Fy för kräkis
    Jen80 skrev 2008-12-29 21:40:32 följande:
    BuBBlan: Har också letat efter skinnstövlar, men har inte hittat några som passar. Får bli att lämna in mina gamla till en skomakare som får putsa upp dem lite. Nu har jag iaf inte råd med nya stövlar efter allt jag shoppat ist . Men kul att egoshoppa lite !
    Ja, jag blev så glad när jag hittade ett par äntligen, å dom va nedsatta rätt bra åxå 40 proc på 1800.- va helt oki pris tycker jag *nöjd*
    ängeln83 skrev 2008-12-29 21:40:57 följande:
    bubblanÅååh va kul Sån shopping behövs ju ibland också Vi har ju nyss blivit klara med badrummet så här är mest handduks hopping just nu O så fick jag ju presentkort på system kamera i julklapp så den var jag ju "tvungen" o hoppa också.
    Ja, det behövdes verkligen!! Å det blir såååå fint överallt nu hemma
    skoj med ny kamera
    Nova76 skrev 2008-12-29 21:41:14 följande:
    God kväll tråden!Hade också trott att det skulle komma en massa paket idag men det kom bara ett endaste litet med en väska från my little starMan kanske skulle gett julklapp till brevbäraren för snabbare leverans
    God kväll   (gamla agster va?)
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Nova76 skrev 2008-12-29 21:49:19 följande:
    Vad stod det i mailet från Hippokids ang rean? (kunde inte läsa det här på pappsens dator) yes box! Allt bra med er nu? Kommer du att vara här lite oftare framöver?
    Ja allt oki här och vi kommer nog vara här liiiite oftare nu iallafall behöver inte gå en månad mellan besöken
    lillronya skrev 2008-12-29 21:49:21 följande:
    Ja den är så tuff!!Hade hon blivit jättefin i!Vet du var man hittar Hummel i vuxenstl??
    zoovillage har Hummel i vuxen size
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-12-29 21:49:24 följande:
    så du väntar på nyheter du jag har shoppat LOSS nu de seanste veckorna... så nu får det SNART bli ett litet köpstopp här men om ca 2 veckor kommer ju nya molo. gahh då måste man ju shoppa liiite i alla fall
    Å vad har du hoppat för fint senaste tiden då?  *väldans nyfiken*

Jag ska handla SÅÅÅÅ SJUKT MÅNGA MOLOSAR av de nya
    Duntoffla skrev 2008-12-29 21:49:40 följande:
    Verkar som om Småfolk inte reas ut just nu. Synd Bubblan- Superfin shopping! Rådjurssuiten är ju sååå fin! Och söta Bubblan i lammen!
    Tack sötis
  • RååSa BuBBlan
    Fiffa5 skrev 2008-12-30 21:16:26 följande:
    var inte detta lite tråkigt svar från barnlyan när jag mailade om att de har skickat fel storlek på en klänning plus ett par strumpor i en annan färg än de jag ville ha?"Hej!Jag har haft en usel dag idag och känner att jag inte riktigt e på humör,för att inte detta ska gå ut över dig så föreslår jag att du kommer medett förslag som du tycker e en skälig lösning på detta problem. Jag villbara klargöra att jag inte medvetet har skicakt fel utan beklagarhändelsen."
    Hm... Det va ett mycket underligt svar måste jag säga Fundersam  VAD vill han/hon säga med det?  *funderar o funderar*
  • RååSa BuBBlan
    Fiffa5 skrev 2008-12-30 21:19:58 följande:
    Ja, det var ju liksom inte MITT fel att hon skickade fel kläder....
    Nä verkligen inte! Och ni har ju säljare-kund relation och vad hennes usla dag har med saken att göra fattar jag verkligen INTE! Konstigt formulerat och snudd på otrevligt skulle jag vilja säga!  *funderar vidare på meningen med mailet*
  • RååSa BuBBlan
    Fiffa5 skrev 2008-12-30 21:25:18 följande:
    håller med!Men visst kan jag skriva att jag önskar skicka tillbaka kläderna och bli ersatt för portot?
    ABSOLUT! Kläderna tbax om du inte vill ha dem och alla porto kostnader åter!!
    Fiffa5 skrev 2008-12-30 21:26:54 följande:
    Det hade ju varit trevligt om hon på ngt sätt hade ursäktat lite över att det blev fel, o inte bara tala om hur dålig hennes dag varit o indirekt tala om hur jobbig jag är ...

å ja! hon ska bara ursäkta i den situationen tycker jag, det hade jag gjort om det va min shop

skicka tbax kläderna med porto och pengar åter och önska henne en bättre dag i morrn

• RååSa BuBBlan

Hej och gott nytt år på er

Hoppas alla hade en trevlig nyårsafton det hade vi.. Va middag hos grannarna bara och kolla lite rakter

I morgon åker jag till Kiruna med systrarna mina, vi ska åka och vara där över mammas födelsedag den 5:e..

Hoppas det nåt eller väntas det på superreor och nyheter?

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-01-01 20:24:48 följande:
    Sötisen!!
    lillronya skrev 2009-01-01 20:28:32 följande:
    Hej och gott nytt år!!Vi hade också trevligt med god mat och trevligt sällskap.
    Härligt!!  Nu håller vi tumsen för ett riktigt shysst hoppingår va
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-01-01 20:31:37 följande:
    Tack! JA riktigt bra shopping vill vi ha!
    Jag e lite nyfiken på Katvigs nya  Nån som vet nåt om när,var,hur dom kommer? Färger o annat skoj vill jag veta åfkårs
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11