Vi som shoppar danska barnkläder del 11
Jen80 skrev 2008-12-29 21:38:58 följande:
Ja, det var helt ok. Vi var här hemma för första gången så det var mysigt. Har mest oroat mig för kräksjuka då alla vi umgåtts med i jul har kräkts efter att vi har träffats... men vi verkar ha klarat oss, vilket är helt sanslöst. Både de vi var med på julafton och de vi var hos på juldagen åkte på kräksjuka samma dag och dagarna efter...
Jen80 skrev 2008-12-29 21:40:32 följande:
BuBBlan: Har också letat efter skinnstövlar, men har inte hittat några som passar. Får bli att lämna in mina gamla till en skomakare som får putsa upp dem lite. Nu har jag iaf inte råd med nya stövlar efter allt jag shoppat ist . Men kul att egoshoppa lite !

ängeln83 skrev 2008-12-29 21:40:57 följande:
bubblanÅååh va kul Sån shopping behövs ju ibland också Vi har ju nyss blivit klara med badrummet så här är mest handduks hopping just nu O så fick jag ju presentkort på system kamera i julklapp så den var jag ju "tvungen" o hoppa också.
skoj med ny kamera

Nova76 skrev 2008-12-29 21:41:14 följande:
God kväll tråden!Hade också trott att det skulle komma en massa paket idag men det kom bara ett endaste litet med en väska från my little starMan kanske skulle gett julklapp till brevbäraren för snabbare leverans