ja vi hade det super bra. lugnt och sönt med grannarna. ang katvig, kolla ovan
Härligt!! Såg Katvigsvaret Undrans vilka ränder som kommer? Ska köpa på mig lite leggings har jag bestämt dom passar ju till allt liksom och randigt kan man grylla ihop med vadsomhelt
jaha det var nån som sa till mig att miniapple var ljuslila... men det är kanske den rosa som såg lila ut?
lillronya skrev 2009-01-01 20:39:26 följande:
Alltså inte ljus iaf. Vet inte hur man ska beskriva den.... Som midiappeln kanske?
Å hoppas åt det cerise hållet!!! Skulle va sååååå fint!! Å de har ju skrivits att höstens cerise va lila så dom kan ju mycket väl förväxla färgerna ju!
Mmm.. jättedumt MEN jag spar kronor till NYA molosar istället då ju *tänker positivt*
Preggi skrev 2009-01-01 21:03:31 följande:
Godkväll! Ska alla shoppa loss på hippo kl 12? Vet inte om jag hittat nåt vi behöver.. Jag vill ha nyheter istället... Tjolla du är duktig du som inte shoppat i år. Jag har försökt på batinki men inget bekräftelse mail än. Nån som fått?
Lina med Liten skrev 2009-01-01 21:05:22 följande:
Lillronya:jag veeeeet... Men nu e jag här Bubblan: detsamma! Inga raketer genom fönstret hoppas jag. Vi hade en som brann av precis utanför fönstret. Att int eThea vaknade, det fattar jag inte...
Nope! Här va de lugna snälla raketer Bubblan sov åxå som en stock trots att vi hade balkongdörren öppen *trött bubbla*
1446 å ligger rätt långt bak med andra ord *räknar med bekräftelse typ slutet av Januari*
Preggi skrev 2009-01-01 21:09:22 följande:
Vad skönt att höra att det inte bara är jag då.. Är så nyfiken på om jag får overallen för om jag får den kanske jag ska ha någon mössa eller nåt på Hippo..
brukar titta på kläderna i bildtråden ibland för att få inspiration men skriver aldrig här i tråden men nu måste jag fråga Vilken affär menar ni när ni skriver EST? Var ju hur fina kläder som helst därifrån i BT så jag måste ju in och glutta lite