Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

CamillaJ skrev 2008-11-04 20:42:24 följande:
    God kväll tjejer, usch gud vad evigheter sedan jag skrev ju ;) Har varken kollat här eller läst jo har kollat i klädtråden en hel del!!Har så jäkla mycket nu och det har hållt igång länge detta.. men allt är på rätt väg nu iaf!Underbara barn ni alla har så fina i alla dessa fina kläder...Hoppas ni alla mår toppen!!!!
    Kul att se dig här igen Hoppas allt är bra?
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-11-04 20:56:29 följande:
    Thea har inte tid att kramas... men hon visar gärna. Helst ALLA bollar... varje dag   Så skönt att det funkar m Milo nu. Bytte ni dagis eller hur va det?
    nej nej vi bytte inte. Har ju bara ett här i byn och dom är toppen, det blev bara fel vid inskolningen. Milo älskar dagis nu, tack och lov!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-11-04 20:57:20 följande:
    Den nya! (ja, den gamla också förstås)
    Lina med Liten skrev 2008-11-04 20:58:15 följande:
    Instämmer! Det står Milo över hela!
    Visst gör det! Attans så synd att den inte hann komma, då hade det varit ett lätt val imorgon

Nu ska jag se på Desperate sen är det banne mig sängen. *Trött Tjolla* Ha det bra alla godingar och HA DET SÅ KUL alla som ska på Molo imorgon! Kyss
  • Tjollabolla

Godmorgon! Kikar in innan jobb. Milo verkar inte helt okej idag, men jag får väl chansa på att han piggnar till. Uhh jag skulle inte ha ngt emot att vara hemma. Sån huvudvärk jag har!

ÅÅÅÅÅ SÅ AVIS på er som ska på MOLO!

Tofflan; Ja det var väl kul! Hade inte kollat resultatet än så bra att du sa det

• Tjollabolla

ÅÅÅ har fått 2 sms från Butte, det stod:;

"Uttrar? Blå med vita stars? grårand med grön kant? orange/brun rand? "

och

"Vårens gröna stars? Kaniner? Röd/vit rand?"

Så det finns där iaf

SPÄNNANDE!

Ja just det. Hej

• Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-11-05 15:56:36 följande:
    Har du hört att jag också skall till molo nu????????????????????? JIPPI JIPPI JIPPI!!!!!!!!!!Skall bara fixa barnvakt
    Å ska du? LYCKOST!

Jag fick hem UNDERBARA småfolks velourdresen idag. Den är så jävla fin så han får nog aldrig ha den på sig om ngt skulle hända med det MYCKET finare irl.
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-11-05 16:08:27 följande:
     Pratade precis med lillronya och det finns inte så mycket stjärnor men massa ränder och massa uttrar och kaniner och massa gamla printÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH vad jag längtar nu
    Inga KOSSOR?!
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-11-05 16:57:27 följande:
    Lite molosalgpriser:"Ca 50% på det mesta. En vinteroverall kostade t.ex 500 dkr, de långärmade t-shirtarna 125 dkr (75 dkr i babystorlek), heldräkterna 150 dkr , fleece 200dkr och underkläder för 50 dkr/del."(från aff)
    150 ddk för en suit då alltså? Det tycker jag inte är jättebilligt, det är ju nästan 200 spänn... Okej, billigt för dom som kostat 350 men dom randiga som kostar 250 annars är det ju inte billigt för...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11