Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    Incommunicado skrev 2008-11-06 22:06:45 följande:
    de kontaktar väl dig?
    Nääe hon skrev att jag skulle maila. Har ny adress så jag måste maila henne den.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Godmorgon!

Äntligen fredag! Vet att jag säger det varje fredag, men jag vantrivs verkligen på jobbet...

Har visst shoppat lite mer på TS, haha. En KOSSA suit och en flygplanssuit i 92 wee! Använda, men ser fina ut.

Preggi jag tycker absolut småfolkklänningarna!

• Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 07:50:10 följande:
    Go morron!Å men då.. e de inge bra på jobbet? Å grattis till nice TS hopping Nu är det bara några timmar kvar, sen ååååååker jag  *härligt*
    ÅÅÅ åker du idag? SÅÅÅ SPÄNNANDE! *AVIS AVIS AVIS*

Näe, jobbet är ju bra och ungarna är underbara men jag har 2 kollegor som verkligen avskyr mig. Tack och lov ska dom sluta, den ena i dec och den andra ska ha barn i feb så jag hoppas jag står ut tills dess... Ingen aning om vad jag gjort dom, men dom har verkligen bestämt sig för att jag är inte värd att behandlas som alla andra...
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 07:54:41 följande:
    Jupp! åker hemifrån 13.20    sååååå sjukt nervig!!! Å fy va tråkigt!!   Skönt att dom slutar så snart då!!  Å va sjutton avskyr dom dig för? Söta goa glada Tjolla Nu vaknade Bubblan.. Gottago
    Tack vännen!
    Ha det nu så megakul i dk!!!
    jompa skrev 2008-11-07 07:57:11 följande:
    Usch vad ledsen jag blir när jag läser vad du skriver. Måste kännas skittufft att gå till jobbet. Skickar massor med kramar till dig.God morgon förresten
    Tack! Ja det är tufft, men jag överlever. Det är ju inte så länge till, tack och lov, annars vet i tusan vad jag skulle gjort.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11