Inlägg från: seadwarf |Visa alla inlägg
  • seadwarf

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-11-01 00:17:48 följande:
    hehe lite snurrigt med två barn jag känner igen det där jag har alla småfolkhoddiesarna utom den rosa.. älskar dom! att du inte köpte nått alls
    haha, ja.. helt knasigt faktiskt.. inte för att jag har så mkt pengar... men nåt plagg hade ju kunnat få slinka med hem... det blev nog bara för mycket.. o så hade jag min syster med som typ "behöver dom det..?" .. äsch... kul att bara kika runt lite också..
    Duntoffla skrev 2008-11-01 00:20:01 följande:
    Förstår det. Jag är så glad att jag "slipper" ta med Noel. NU kan jag i lugn (så lugnt det kan vara på en barnmässa) och ro kolla runt utan att kolla vad han piper iväg åt för håll.
    mm, jag hade ju först tänkt åka med bara emelie, hon är ju lätt att ha med eftersom hon inte tjatar o inte kan smita iväg än ;p.. men sen så tänkte jag att det kanske vore kul för hampus att följa med också.. o det var roligt för honom, först kikade vi på sångstund med de från junibacken och sen så kollade vi på zillah och totte o det var ju en hit, förutom alla roliga leksaker han gick o klämde på o så.. 
  • seadwarf
    JuliaochNelly skrev 2008-11-01 20:47:23 följande:
    aa glad blev man iallfall...speciellt för svettis äppel tröjan då jag jagat den som en galning
    då var den billigare idag än igår ;p.. läste i nån tråd att so cute hade 50% i sin monter idag? igår var det "bara" 30% .. så grattis till dina fynd
  • seadwarf
    SmillaMilla skrev 2008-11-04 11:10:28 följande:
    Seadwarf: Alltså hampus ser ju så härlig ut! Fin tröja också! Och emelie ser lika glad ut som vanligt. Är dina barn alltid så där glada och goa?
    Hehe, mm.. han är härlig .. snäll och go men väääldigt aktiv och pratar i ett från morgon till kväll.. han har så mkt i huvudet jämt.. kommer ofta roliga kommentarer från honom och han använder ord så man bara häpnar ibland.. te.x. säger han oftast inte bara "vilken stor byggnad" utan hellre "den där byggnaden är enorm" och inte bara "titta en fjäril" utan "titta vilken vacker fjäril" ... bara såna småsaker.. han är rolig han..

De är oftast glada :).. Emelie är våran solstråle, hon gnäller bara om hon är hungrig eller blir för trött.. Hampus var likadan som bebis, nu har han egna idéer om hur saker o ting ska vara o försöker gärna att få sin vilja igenom.. han kan få inte så roliga utbrott mellan varven, speciellt om blodsockret sjunker o han är trött.. men överlag är han en pigg o glad o busig kille

Fina dina barn blev i nya katviginköpen .. synd att du inte är helt nöjd med Sveas tröja.. Hampus har också nån tröja som är sådär som jag får gå o rätta till hela tiden ;p
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-03 23:10:29 följande:
    seadwarf ---- Fiina glada Hampus och Emelie!!
    tack

härliga skatten i alla fina ränder i BT!!
    Buttelina skrev 2008-11-03 23:03:41 följande:
    söööta dina barn är i bildis

Tack!! :).. vilka roliga miner din skrutta har börjat med ;).. o söööta lillebror också!

Massor av fiiiina barn och kläder i BT som vanligt och spännande för er som ska på Molosalg imorgon

FL Lisa - var det bra priser på onetwotens utförsäljning?? Fina fynd du gjort
  • seadwarf
    SmillaMilla skrev 2008-11-04 19:31:07 följande:
    Åh vilken härlig unge!Stör man sig mycket på sådana tröjor? eller skall jag göra mig av med den? För annars så älskar jag den.
    .. du kan få låna honom när vi får skavsår i öronen ibland ;P

Behåll tröjan ;p.. Den är fiiin... tycker inte det stör så mycket...
    svischan skrev 2008-11-04 19:27:11 följande:
    Hej och godkväll!Jag har blivit faster idag!! Till en liten pojke *SÅÅÅ GLAD*Då kan jag juh shoppa bebiskläder på molo också juh, ännu roligare att shoppa då juh! 
    Grattis!!
  • seadwarf

Välkommen till utförsäljning av barnkläder från OneTwoTen!
    Nu är det dags för höstens kollektions- och lagerutförsäljning.
    Obs! Endast kontant betalning
    När:               Tisdag 4 nov till torsdag 6 nov,  kl 10.00 – 19.00 (tors 16.00)                      Var:                I lokalen 150 kvadrat, St:Eriksg 48, nära Fridhemsplan.
                          In på gården, höger, ½ trappa upp.

(OneTwoTen är alltså generalagenter i sverige för typ katvig molo, ej sikke lej och lite mer)

• seadwarf
    Smileycat skrev 2008-11-04 22:51:30 följande:
    Åhh tack.. Det var den här infon jag letade efter.. har du varit där eller ska du dit??
    Varsågod

Har inte varit där, men är sugen på att åka.. har dock inte så mkt pengar att göra av med som jag skulle vilja, så då kanske jag bara får ångest av att se allt fint istället ;p.. får se hur jag gör :)... låter ju som att det kan finnas en del fiiiiint ..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11