Inlägg från: seadwarf |Visa alla inlägg
  • seadwarf

Godkväll allihop

La in lite bilder på Emelie i BT..

Vi har bara varit hemma i jul faktiskt.. jätteskönt, i år kom folk till oss istället

Nu jobbar sambon natt tre dagar (tolvtimmarspass) så då är jag nästan ensamstående, vi hinner se varandra ca en timme då han är vaken o äter innan han ska iväg o jobba igen..

Ikväll shoppade jag en hugin&mugin suit från minipeople...

Sen så väntar jag hem en röd flodhästsuit o mössa från idaT, en blå idaT tröja med lejon till Hampus, en rosa sköldpaddsbody från ej sikkelej till Emelie och en grön sån tröja till Hampus samt en cerise fleecetröja från KikKid till Emelie.. tror det var allt ...

• seadwarf
    Buttelina skrev 2008-12-28 23:39:15 följande:
    sååå söt hon är
    Duntoffla skrev 2008-12-28 23:42:27 följande:
    Go kväll! Fina bilder på Emelie!Skönt att vara hemma. Fast det sköna med att vara borta är att slippa förbereda så mycket. Dock åker ju sambon alltid på att laga mat ändå eftersom han är kock. Dock är det tradigt att resa 150 mil... Nästa år blir det jul här hemma. Låter som fin shopping på väg hem
    Tack Kyss.. hon är verkligen våran solstråle *ler*

Mm, fast jag kom undan rätt bra med fixandet här hemma ;p.. hela köket var fullt med folk, så jag kunde roa mig med barnen istället.. vi hade lite knytis o stod för lite var.. trååångt bor vi, men det funkade det med, vi var inte så många... :)
  • seadwarf
    Lina med Liten skrev 2008-12-28 23:54:01 följande:
    sååååå... jag fick visst uppdtera mitt plus också Vadå länge sen jag la in bilder... hade inte märkt att det gick ut
    sååå söt!! Kyss

är hon inte lite lik ashley och mary-kate olsen (huset fullt tvillingarna) när de var små??
  • seadwarf
    Lina med Liten skrev 2008-12-29 00:03:44 följande:
    du är den andra som säger det! En på ÖF för ett par veckor sen sa samma sak... Jag har inte ens tänkt på det
    hehe, vad kul .. då kanske jag inte var heeelt fel ute då *ler*

hur som helst så är hon megasööt o fina bilder!!
  • seadwarf

Gokväll :)

Är ju såå sugen på att åka ned till Hippo imorgon ;p.. min mamma hämtade Hampus idag o ska ha honom ett par dagar o hon bor ju i Södertälje (där Hippo ligger ;p).. men jag har verkligen inte råd nu.. *biter mig i fingrarna*... Jag åker nog ner på lördag, kanske kikar in där då iaf.. får se.. väntar hem ett par paket iaf...

En av mina bästa vänner då vi var ýngre fick bebis igår!! Så mysigt .. En liten Jonathan blev det, fem timmar innan nya året .. hon hade bf 27 dec...

• seadwarf
    Buttelina skrev 2009-01-01 22:54:58 följande:
    duuu vilka läckra tuttar du har
    hahaha, måste vara BH:n eller nåt

de är inte så läckra i utsläppt format .....
  • seadwarf
    Buttelina skrev 2009-01-01 22:58:17 följande:
    haha vems är det liksom
    haha, inte vet jag Skrikandes

bra uppfinning den däringa tutthållar-saken iaf Räcka ut tungan
  • seadwarf
    tinkerbell74 skrev 2009-01-01 22:59:39 följande:
    *asg* Snacka om att jag rusade till bt. Såna vill jag också ha. Seadwarf - Din dotter har så underbara ögon! Så söt!
    hahaha, allmän beskådning *asg*.. var ju faktiskt Emelie jag ville visa i första hand Kyss...

mm, vet inte var mina barn har fått sina ögon ifrån, men jag älskar de
  • seadwarf

hehe, vilken tuttdiskussion det blev

jag ammar ju fortfarande.. så lite fusk kanske, men tror de var ganska "nyätna" där på bilden ändå ;p... ammade Hampus i två år.. så utan bh är de som sagt inte helt som man vill ha de ... men jag vågar inte heller köpa ett par..

har också blivit uppäten av amningen.. ser inte så smal ut på bild, men ställde mig på vågen på bvc häromdagen o vägde 43,9 med kläder på.. jag är iofs jättekort också, 156,5 cm tror jag ;p.. så är ju ganska okej vikt ändå, men jag behöver inte gå ner mer.. däremot skulle jag öckså behöva träna o bli lite fastare ;p...

• seadwarf
    Preggi skrev 2009-01-01 23:26:38 följande:
    Jag har aldrig tyckt om Kitty det kanske är problemet... Fast det är nog som du sa mest volangerna och vingarna på ryggen jag stör mig på...
    jag kan ta lite rumpa tack

min är borta, är helt platt...
  • seadwarf
    tinkerbell74 skrev 2009-01-01 23:30:28 följande:
    Oj, ja det är inte kul när man känner att man går ner för mycket. Jag ammade ju fortfarande Julia när jag blev gravid med Alice och då hade hon ätit ner mig till 52 kg, och sen kräktes jag så mycket att jag var ner och vände på 50, jag är 170 lång. Nu efter två barn väger jag runt detsamma.Innan jag blev gravid vägde jag 56.
    mm, då är nog du ganska mkt smalare än mig eftersom du är mkt längre.. men man tar väl igen sig så småningom..

Butte - ha inte ångest, alla är vi olika :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11