Inlägg från: newatthis |Visa alla inlägg
  • newatthis

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

åhhhh, nu får jag beslutsångest, ska man åka, och när?

Blir det billigast att åka tåg eller bil förresten?

• newatthis
    agster skrev 2008-10-29 09:36:44 följande:
    Bil kostar ju bara 330 kr tor om man har brobizz och är man full bil så blir det inte så mkt
    ok, jag vill gärna hänga på några andra, bil eller tåg spelar ingen roll, är bara roligt om man är några fler :)

Men bil låter ju billigast, tåget kostar väl 180 tor/person?

Har du brobizz?
  • newatthis
    agster skrev 2008-10-29 09:41:05 följande:
    bor i Lödde så jag kör jag ändå förbi Malmö. Får låna en GPS så det ska nog gå bra
    Vill åka på onsdag men borded vänta till helgen, verkar dumt att vara borta från jobbet...måste handla mycket för att tjäna in det i så fall :)
  • newatthis

vet någon hur stor rabatten brukar vara på lagersalgen?

• newatthis
    081016 1 skrev 2008-11-01 22:02:23 följande:
    Alltså...idag har Maia varit dålig igen som jag skrev innan i morse men istället för att fortsätta vara OT här så hittade jag en Astmatråd och bad om lite råd där...får väldigt nedsättande svar från TS vilket gör mig lite upprörd...vad har jag gjort liksom? Har man inte rätt att ställa "dumma" frågor eller? Hur ska man annars lära sig liksom?????www.familjeliv.se/Forum-3-22/m37285234.htmlSorry nu blev jag OT här iaf...sitter på T o spanar lite men hittar inget jag vill ha

Försök att inte bry sig, finns en massa folk som kräker ur sig sina aggressioner på nätet :(

• newatthis

Gomrron. Stella ska födelsedagskalas idag, 12 vuxna och 6 barn + en galen hund, kommer att bli superkul Skrattande

Ska bara välja kläder, hmmm, tror att det blir Hugin&Mugins lila höstbodysuit. Tom maken håller med om att det inte ser ut som en pyjamas Skrattande 

• newatthis

Gomorgon!

Börjar känna mig lite bekumrad för shoppingfinansieringen just nu, inte lätt när man gärna shoppar inredningsprylar också :)

Har under helgen köpt ny ryamatta till vardagsrummet, kudde från Mimoou också till vardagsrummet, ljuslyktor och en massa nya växter. Börjar se väldans skralt ut i kassan
    :(

Suck, varför har man inte obegränsat med shoppingpengar för...

• newatthis
    Buttelina skrev 2008-11-03 09:32:04 följande:
    måste säga att jag tyckte att din dotter var sååååå fin i sin hjort dress
    Tackar Skrattande

Den är verkligen helt underbar, riktigt bra kvalitet, kommer nog att behöva köpa någon till, har spanat in den med hästar på, verkligen helt underbar :)
  • newatthis

åhhhh, varför kanm inte Matador byta veckans plagg snart, är nyfiken på vad det kan vara denna vecka :)

• newatthis

Någon som vet vad som hände med bildtråden, jag hittar inte :(

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11