Inlägg från: newatthis |Visa alla inlägg
  • newatthis

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

J esssica skrev 2008-11-07 12:41:21 följande:
    Finns en ny bildtråd
    Har du länk?
  • newatthis
    J esssica skrev 2008-11-07 12:43:33 följande:
    Finns i ts ser jag nu längst ner
    Tack, blev bara försvirrad, förra bildtråden hette nr 5 och denna nya står det 4:e bildtråd i ts???
  • newatthis
    J esssica skrev 2008-11-12 12:34:40 följande:
    Fyyyy va hemskt  Man blir så ledsen när man hör sånt. Hur kan nån vara kapabel att göra nåt sånt??
    Kan inte läsa sånt, blir sååååå ledsen, tänker bara på hur fruktansvärt det vore om något skulle hända med min lilla tjej :(

Hur kan människor vara så grymma!
  • newatthis

Har hittat fina Molobyxor, sånna med lång mudd längst ner, men de finns bara i storlek 92 och dottern har precis bröjat ha 86, blir de på tok för stora? Har inte haft Molo byxor förr så jag vet inte hur de är

• newatthis
    Duntoffla skrev 2008-11-15 10:29:47 följande:
    En del av deras byxor är rätt stora men är det lång mudd nertill så tycker jag att det borde funka. vilka är det? prickiga? randiga? Det kan variera lite mellan printen tycker jag
    de orangerandiga
  • newatthis
    Duntoffla skrev 2008-11-15 10:33:57 följande:
    Hmm...just de valde jag faktiskt att ha samma storlek som han normalt har dvs 80 (just då hade han det i alla fall) men 86 hade funkat men något bylsigt. Så med andra ord funkar 92 men det blir nog rätt pösigt.
    tack
  • newatthis
    ninaboel skrev 2008-11-15 22:55:40 följande:
    www.onetwoten.se/ Tar in danska varumärken (Molo, Katvig....) till svenska butiker.
    ok, och som har utförsäljning nu eller?
  • newatthis
    Buttelina skrev 2008-11-15 22:58:46 följande:
    japp i malmö. sista dagen imorgon
    Kan tänka mig att det är ganska urplockat vid det här laget då :(
  • newatthis

vet någon om det är någon ide att åka till ott idag? Är det helt urplockat? Vilka öppettider har dom?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11