Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 19:17:49 följande:
      ha ha ha
    Helnöjd är han trots att pappan hittat ett pussel och använder som pingisrack.

Tror ni alltså att det kommer säljas lurvar på denna lagersalg?
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2008-10-30 19:19:40 följande:
    Jo, fast jag lyckas ju inte få tag på någon. Det blev inte den rosa. Jag tyckte bara att det var så billigt, så det nästan kändes som om jag var tvungen att köpa den.
    Ni får väl byta då
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 19:22:17 följande:
    Tejja--- *avis avis* Pappan försvarar sig ordentligt, bra det osäker på om de kommer lurvar på denna salg.. Men hoppas kan man ju
    jag får be "någon" kolla om det dyker upp en grå med gula kantband. Min absoluta favvo av alla!
    Tejja skrev 2008-10-30 19:24:56 följande:
    Äh, nu ska jag ta och se om jag kan låta datorn vara ett tag och kolla på några avsnitt av SATC. Är inne på skiva 2 nu i boxen.Hepp!
    Trevligt! Vi ska dricka lite kaffe här. Är sjukt sugen på ngt onyttigt. JObbigt...
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2008-10-30 20:09:45 följande:
    Det kan nog finnas en del lurvar nästa vecka men vad jag har fattat det som så är det mer lurvigt där på våren eftersom det iaf tidigare har kommit lurvar endast på hösten..NU är det dags för bad (och vin för tillfrisknandets skull)
    Ha så mysigt! Ni badar alltså varje kväll?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-10-30 20:12:49 följande:
    JA det gör dom  jag är FORTFARANDE förvånad
    Jag med. SKulle faktiskt inte ens ORKA bada varje kväll. Imponerad!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-10-30 20:24:08 följande:
    haha samma här, han bara måste pilla lite om vi badar ihop
    Haha... Nu har vi visserligen inte badkar men jag hade det i min lägenhet. Det är mysigt men lite bökigt att bada. Blev kanske en gång i veckan.
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2008-10-30 20:29:19 följande:
    Men hörni..det är ju mysigt att bada och man måste ju inte skålla sig Och nu lufttorkar vi som vanligt Nu fnular jag på hur mkt kläder jag ska ha på mig på salgen..höll på å frysa rumpan av mig i kön på Småfolks salg men samtidigt ska jag ju orka släpa på mina kläder oxå
    Det är supermysigt men man blir ju så slö. Aha, lyckos era grannar om ni lufttorkar
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-10-30 20:53:20 följande:
    Milos favorit är att BAJSA i badkaret. Varje gång han badar nästan. SÅÅÅ DRYGT!
    THEA och Grodan skrev 2008-10-30 20:54:19 följande:
    Va har du kossor???? Jag är suuuuuuugen Shit satt och halvsov, men nu vaknade jag allt
    Nej, jag har inga kor som jag ska göra mig av med. Såg bara Tjolla någonstans och backade
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11