Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 16:55:50 följande:
    Tofflan-- aha.. från T.. då borde de ju kommit absolut!
    Ja, om bara säljaren skickat dem och posten inte slarvar...
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2008-10-30 17:03:48 följande:
    Åh, har du hittat pumps nu, va kul! Lediga dagen har precis börjat. Johan och barnen åkte 15.30. Tyvärr tog de med sig kortet till digitalboxen... Åh jag vet inte hur jag ska göra, om jag ska tåget på lördag upp till leksand, eller stanna kvar här. Johan råkade ropa in en tavla på auktion idag, som jag ska hämta imorgon. Det känns som om mässan ryker imorgon och då vill jag ju gå på lördag istället.Men samtidigt vill jag ju vara med familjen...*åhhhh denna ambivalens- jag blir tokig*
    Aha! Då är jag med. Mitt besök hos en kompis blev avbokat men det hade nog inte funkat med bio i alla fall. Haha, råkade ropa in en tavla? OM du inte åker till Leksand så är vi 3 pers som ska på mässan lördag morgon om du vill haka på. Fundera på det i alla fall....

Ja, fråga inte mig om råd, du vet ju hur velig jag är!
    De pumpsen jag hittade är nog egentligen mer vår/sommarskor men tänkte ha dem inne på jobbet om de passar. De som jag fick hem från HM var lite tighta tyvärr. De var med stövletter. Ska kolla i GBG när vi ska dit. hittar alltid fina saker där
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 17:10:02 följande:
       ha ha ha... jag e så sjukt velig alltså!!!   skäms  
    Welcome to the club! Jag är ordförande
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 17:12:03 följande:
    aj nåw!! du e baske mig snäppet värre   just sånt här har jag supersvårt att planera
    Haha...fast jag hade lätt tagit tåget i det där fallet. Sen att jag velar 1 timme inne på Vildänglar hör ju inte hit
    Tejja skrev 2008-10-30 17:18:56 följande:
    Men, köpte du pumps på HM? Inte när jag var med va?Det var nog bra att vi inte bokade någon bio- för jag är trött...När åker du till GBG nu igen?  Han råkade kanke inte bjuda på den- men att jag skulle hämta den imorgon var väl inte riktigt del av min planering.Jag ska fundera kring när jag ska till mässan, men det måste jag bestämma mig för snabbt. Åh alla dessa beslut!!
    Ja, här går det undan med blixtens hastighet. Inte som "vår" tråd där tempot är något lugnare. Sen är det kul att hänga med alla knasbollar här inne. Tur att man har någonstans att dela shoppingintresset
    Förstår att det känns motigt när barnen är ledsna. Men det går kanske över och tänk SOOOOVA...

Nej, jag beställde ett par stövletter via HM och de var verkligen precisa så jag vågar inte ha kvar dem. De ska skickas tillbaka.

Vi åker till GBG vid Lucia. Ska bli så skönt att komma bort bara jag och Andreas

Nu måste jag börja med middagen.

Cu
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2008-10-30 17:45:03 följande:
    VAAAAAAR tankar du där det kostar 9 kr ??????????
    Tänkte detsamma! Här kostar det minsann typ 13 kr *flyttar genast*
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2008-10-30 17:47:18 följande:
    Här också Vill helst inte betala nåt för bensinen Därför jag aldrig tankar, det får gubben göra, trist att lägga pengar på bensin juuu
    Haha...smart idé! Synd bara att det minskar på det gemensamma kontot oavsett
  • Duntoffla
    Harley skrev 2008-10-30 17:50:26 följande:
    Vaa?? Är det sant?? 13kr??Nä, skojar med er. Det kostar det här också, men jag tankar E85. *ajabaja*

Sambons klocka gick exakt en halvtimme fel.

Middagsdag nu!

CU
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2008-10-30 18:10:59 följande:
    och här på bästkusten tankar vi för 10,98
    Jag måste säga att jag inte har exakta uppgifter på bensinen. tankar mest och ser olycklig ut

Tejja- ha en mysig hemmakväll!
    Buttelina skrev 2008-10-30 18:20:06 följande:
    ohhh my . kollade nyss mina auktioner. hade ett köp nu på 199 och nu är det uppe i över 300
    Wow! Kul!
    Mosen08 skrev 2008-10-30 18:14:13 följande:
    God kväll När man har opererat bort en visdomstand är man värd lite shopping väl??
    Det tycker jag verkligen!
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2008-10-30 19:08:07 följande:
    Hjäälp! Behöver jag en ny klädsel till Urban vagnen? Vill jag isåfall ha en rosa?? Det säljs en nu, pink romance, för 310 kronor -beg. men fint skick. Slutar om 5 minuter.
    Rosa är ju fint! 310 är ju billigt....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11