RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 17:12:03 följande:
aj nåw!! du e baske mig snäppet värre just sånt här har jag supersvårt att planera
Haha...fast jag hade lätt tagit tåget i det där fallet. Sen att jag velar 1 timme inne på Vildänglar hör ju inte hit

Tejja skrev 2008-10-30 17:18:56 följande:
Men, köpte du pumps på HM? Inte när jag var med va?Det var nog bra att vi inte bokade någon bio- för jag är trött...När åker du till GBG nu igen? Han råkade kanke inte bjuda på den- men att jag skulle hämta den imorgon var väl inte riktigt del av min planering.Jag ska fundera kring när jag ska till mässan, men det måste jag bestämma mig för snabbt. Åh alla dessa beslut!!
Ja, här går det undan med blixtens hastighet. Inte som "vår" tråd där tempot är något lugnare. Sen är det kul att hänga med alla knasbollar här inne. Tur att man har någonstans att dela shoppingintresset
Förstår att det känns motigt när barnen är ledsna. Men det går kanske över och tänk SOOOOVA...
Nej, jag beställde ett par stövletter via HM och de var verkligen precisa så jag vågar inte ha kvar dem. De ska skickas tillbaka.
Vi åker till GBG vid Lucia. Ska bli så skönt att komma bort bara jag och Andreas
Nu måste jag börja med middagen.
Cu