Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

melizza skrev 2008-11-08 23:46:35 följande:
    081016 1 skrev 2008-11-08 23:41:50 följande: sicken busig liten..låter som ett störtskön liten tjej
    Hon var inte lika rolig den halvtimmen hon bara skrek hysteriskt o var förbannad för ingenting...hon skulle INTE ha godis, men hon skulle ha det, hon skulle INTE vara i famnen men absolut INTE på golvet heller och hon skulle INTE gå ut men INTE titta på kläder heller...*suck* Det var dessutom bara någon halvtimme efter vi kommit in så jag trodde ju det var kört då o att jag inte skulle få handla några molosar...men så kom en kille från personalen med ballonger och till slut lugnade hon ner sig med sitt godis o började inse det roliga hon kunde ha istället
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 23:49:57 följande:
    A men man ska aldrig säga aldrig    Nånstans nångång kanske
    Vore såååå roligt ju
  • Zvartaliljan

ne nu blir det sängen här med...helt slut. Ensam dock då sambon är ute o super den jäkeln...jaja. Får iaf sova då Godnatt girls!

• Zvartaliljan
    melizza skrev 2008-11-09 00:10:27 följande:
    081016 1 skrev 2008-11-08 23:50:15 följande: Låter som sydamerikanskt temprament...kanske har fått det från pappan eller? : ) Känner igen det där på mina tjejer...de har med sydamerikanskt temprament i sig som de fått från sin mamma : )
    Åh absolut! Brukar alltid skylla på det
  • Zvartaliljan
    Mini78 skrev 2008-11-09 08:22:46 följande:
    Min son var också med! Han gjorde exakt samma sak! Han gömde sig bakom de stora reklamtavlorna på flick och stod och ropade: "MAAAAMMAAA! Var EEEEEE du????" Och så kröp han också utan skor under hyllorna. Men vi stannade inte så länge så ingen hann säga till honom. Maia och Kevin är kanske lika gamla? Kevin blir 2½ nu i november.
    Ja Maia blir också 2½ i November 28 maj är hon född

IdaT-kappan tvättad o den verkar ha klarat sig!
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2008-11-09 21:15:10 följande:
    bra, det var det jag också trodde, men blev lite fundersam när butte sa att det kostade 50 kr för henne när andra sätter över.
    men det kostar 10kr när du för över! De drog 10kr från din överföring till mig, och för Nilams också.
  • Zvartaliljan
    GROD PRINSARNA skrev 2008-11-09 21:28:00 följande:
    kan inte det ha och gör med vad det är för bank då? jag menar eftersom att dom inte drog från mig när jag tog emot betalning från utlandet... förresten har dom aldrig heller dragit extra avgift från varken mig eller syrran när hon eller jag skickat pengar till varandra.. hon bor i miami... dom drar bara extra avgifter från mig när jag hämtar ut pengar från en bankomat i utlandet
    Det brukar hända att de drar 10kr nästan 90 % av alla inbetalningar jag får från Finland. De där det inte hänt har det handlat om väldigt små summor.
    Jag har Swedbank. Det står på utdraget som kommer hem med posten att de dragit 10kr.
  • Zvartaliljan
    melizza skrev 2008-11-09 21:25:10 följande:
    Malou: vad fin Maia i lammen...duktig pappa!!Nu måste jag ha den lammtröjan...blev så inspirerad. Jag har redan den med blå prickiga ärmar men den utan är nästan finare nu tycker jag och med de fina me & i tajts eller?
    Ja det är Me&Is plyschtajts, passar perfekt till
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11