Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Godmorgon!
Vaknar till ett negativt omdöme på T Köparen mejlade om ett hål i tröjan och jag svarade snabbt att jag gick med på återköp, att det bara var att skicka. (Jag har mailet sparat och kunde t.o.m sätta ut tidpunkten i min kommentar) Sen får jag ett negativt från henne där hon påstår att jag inte svarar
Åh vad förbannad jag blir Hon vann dessutom kläderna sjukt billigt mot nypris så hon borde vara nöjd även om sömmen nu gått upp lite (vilket jag inte märkte något av nä'r jag skickade den...)
Är så trött på dessa köpare/säljare som lämnar negativt utan minsta försök till kontakt innan, hon kunde väl för f*n ringt då!!
Vet ni vad, min dotter har gjort en växtspurt Hon har typ totalt hoppat över 92 nu känns det som! Hade ju 86 från typ Januari - September, sen började jag köpa 92 o nu kan hon inte ha det längre
Alla Molobodys, suits och ja allt i 92 är helt plötsligt för kort, framförallt i ärmarna!
Superledsen för nu kan hon ju inte ha bodys och suits längre då
Men samtidigt...detta innebär ju att jag kan sälja en massa o köpa nytt
hmm...skulle ni lämna negativt tillbaka på min köpare?? Känns lite som hämndomdöme men samtidigt påpekar hon ju ett hål som jag absolut inte såg innan jag skickade och hon gav mig inte en chans att ersätta henne, och jag kan som sagt uppvisa mejlet skickat 24/10 där jag lovar full återbetalning mot retur eller en del återbetalning mot att hon behåller den. Jag har ju gjort mitt liksom!
Det var väl ändå ett vänligt och korrekt formulerat mail?? Om hon nu inte fått det så kunde hon ju mailat eller ringt!! Och om hon nu fick det så fattar jag inte alls varför hon lämnade Neg...jag har mailat och ifrågasatt och skrev att om hon inte tar bort sitt negativa på mig så blir jag tyvärr tvungen att lämna negativt på henne...