Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Gokväll mina damer, kikar in här innan jag börjar"snickra" på pepparkakshuset.

Fina barn och  kläder i bt som vanligt.

Preggi- söta små stjärntöser du har, min stortjej har ock valt att vara stjärngosse och bebben ska vara tomte (blir billigt o bra att ta dressen storasyster hade förra året).

• gosmamman
    Preggi skrev 2008-12-08 20:02:46 följande:
    Tack så mkt! ÄR allt bra med er? Måste lägga trötta barn är brb
    Jepp, allt väl men töserna är båda inne i nån jobbig utveckligsperioddå dom bara bråkar med varandra och oss vuxna också,man blir lite trött men vi har ju våra ljusa stunderockså.

Vi fick dagis korten idag, blev lite missnöjd faktiskt. på syskonkortet så har dom inte alls "fångat" storasyster, hon ser inte ut som sig själv. På storasysters egna kort så ser hon fin ut men jag tycker korten är på tok för nära, ser ut som en "hockeybild" eller sånt "brotts foto" och dessutom envisades hon med att ha ett skitfult halsband på sig men som hon gick ed på att ta av påsyskonkortet. Bebbens kort har jag inte fått för det var inne på redigering men vad som skulle redigeras vet jag inte.
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-12-08 20:32:14 följande:
    Vad tråkigt att du inte blev nöjd med bilderna.. Jag tror inte att våra blev så bra heller. Hoppas att dom kommer snart! Vad valde du för kläder? Stormis- Stövlarna är OT och hur billiga som helst. Från skopunkten..

domhär kläderna hade dom på korten, man ser även det fula halsbandet skymta som hon också hade på dagisfotot, ska försöka lägga in bilderna senare.

jag har ff inte tagit mig in i köket :o/
  • gosmamman

pepparkakshuset kan jag ju glömma, får köa ett nytt imorrn. <öppnade kartonen och tog ut delarna och dom var i 1000 bitar, åååååh jag som äntligen tagit mig in i köket

• gosmamman
    Preggi skrev 2008-12-08 20:37:12 följande:
    Vilka fina tjejer!
    dom är från bebbens 2års kalas
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-12-08 20:42:45 följande:
    Förresten hur är Småfolks bodys i storlek? Moa har 68 i Katvigs bodys, har fått för mej att Småfolk är stora?
    de bodysar jag har haft har varit stora, iaf breda
  • gosmamman
    Nova76 skrev 2008-12-08 20:46:56 följande:
    de lila pingvinerna är ju underbara tycker jag
    Pingvinerna är jättefina, dom vill jag ha till bebben. Men de kära elefanterna ska jag köpa till min syrra om hon får en tösabit i januari, hon vill nog gärna ha rooosa och flickigt som attans då hon shoppat pojk i 5årochärför konservativ för unisex.
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-12-08 20:50:58 följande:
    Näh, hjälp mej nu.Molo flower body?Småfolk rosa elefanter body?Småfolk lila pingusar body?
    en av småfolken iaf, gillar hon lila eller "är mamman rosa"
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11