-
Ja det hade också varit fint men jag instämmer om att det är finast med helt i velour. Tyckte liljans svea klänningar var fina också men dom fanns inte kvar i tjejjernas storlekar.Jen80 skrev 2008-11-13 20:45:20 följande:Jag har köpt den röda Kik kid velourklänningen med vita strumpbyxor med små hjärtan på. Men jag kan inte säga att jag känner mig helt säker. Det är den nya modellen med bomullsärmar. Tycker inte den är lika fin som den gamla som är helt i velour och med en liten stjärna nedtill. Nån som har nåt annat förslag?!?
-
ja det är ju också fint, ska kika på vv1 och 1 är 3 skrev 2008-11-13 20:48:46 följande:T ska nog få ha Ot, svart VV klänning m stjärnor och så röd body och leggins/strunbyxor till
-
http://www.villervalla.se/Produktsida/tabid/925/CategoryID/13/List/0/Level/a/ProductID/656/Default.aspx?SortField=ProductNumber%2cProductNumber
Denna med röd tröja och röda strumpisar till
http://www.villervalla.se/Produktsida/tabid/925/CategoryID/13/List/0/Level/a/ProductID/345/Default.aspx?SortField=ProductNumber%2cProductNumber
och denna med svart under kanske? eller nån annan färg. -
guuud så gulligtLitenBlomma skrev 2008-11-13 20:52:47 följande:Jag beställde en sån rosa med röda stjärnor till Meja, hon kanske ska ha den på julafton. Hon har förresten redan mössan till.
-
hihi, så kan det va.LitenBlomma skrev 2008-11-13 21:04:24 följande:Jag hoppas det, brukar vara så velig så jag har väl hunnit köpa 10 klänningar till innan julafton
Nu säger jag godnatt o tittar på criminal minds -
Ser att ni snackar julkort. Om man vll besspara sig besvär kan man få en bild photoshoppad som man gillar och redan har.
Denna gjorde en vänlig själ till mig här på FL julen 07
-
Smillamilla- fy så trist med Dagis, skickar massor med kramar till er.
Jag fick höra på en föreläsning om mobbning osv att man ska leka roll spel med barnen hemma när dom berättar om ngt som hänt. Om man bara berättar för barnet att "du måste säga ifrån" el liknande så har dom svårt att sätta orden till handling. Därför ska man leka rollspel där barnet är sig själv och man själv är mobbaren och partnern fröken.
man kan även prova rollerna viceversa -
Jen 80- såg Ava med sin älsklingsfilt i bt. Köp en till medans dom kanske finns kvar och använd båda samtidigt så dom blir jämnslitna.
bebben har ju sin brunis filt som hon älskar över allt annat och vi köpte en till ochså när vi insåg hur kär den var men tyvärr tappade vi bort den ena och då var dom slut. Men det var bra att ha 2 ifall man var tvungen att tvätta en vilken händer då och då på vintern i kräktider. -
Nån som e duktig på kikkid? vart hittar man flest klänningar?
-
det fanns inte den jag sökte, bebben fick en grå kortärmad bommuld kikkid idag av några vänner o jag undrade om det kanske fanns en röd sån till storesyrran, men kikkid kanske inte har så stora storlekar ens?Jen80 skrev 2008-11-14 13:54:29 följande:Poppilopp kanske och Freshmilk har en del.