• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-11-04 13:09:46 följande:
    haha ja om jag orkar ta bilder när jag kommer hem är nog hemma rätt så sent
    hur länge ska du vara där?!?
    Buttelina skrev 2008-11-04 13:10:15 följande:
    hur mycket danska har du med dig?
    växlade så att jag har 3000 dkk, så trist att ha för lite med sig, finns ju en risk att man blir lite hagalen när man väl är där misstänker jag
  • Nova76
    FL Lisa skrev 2008-11-04 13:18:59 följande:
    tack tack. Jag är riktigt nöjd med overallen. Vi har köpt en didriksson men den är aningens för stor men nu har jag ju löst Fanns massor med lila igelkottsoveraller från IdaT också..var nära att köpa en sådan också...men hängde till slut tillbaka den.Men snart får du vara i köpenhamn och riva bland massvis med molosar. Skojsigt!! Bara en natt kvar nu ju
    Måste fråga dig om overallen. Fina inköp förresten Hur är den jämfört med Didriksons i tjocklek/"varmhet"? Har köpt en Didriksons men jag tycker den känns så himla tunn. Jag vill slippa ha en massa tjocka tröjor under utan vill kunna ha t-shirt, långärmad och sen bara overall..
  • Nova76
    Ullis 10 skrev 2008-11-04 14:34:38 följande:
    Tack! Är sugen på en till nu när det är bra priser, kanske den eller molos hagen... Lite orolig vg mössmatchning bara..
    Är det denna du menar?

Har Katvig blå/grön mössa till och det passar bra tycker jag
  • Nova76
    Buttelina skrev 2008-11-04 15:16:06 följande:
    hej vad sa du nu att du hade för nån bil? vilken tid var det vi skulle ses 11.20 ca?? bara dubbelkollar lite nervös till tusen

Bra att dubbelkolla, hihi!

Jag siktar på att vara på IKEAs parkering 11.20-11.25 nånting. Blå Saab 9-3
  • Nova76
    Ullis 10 skrev 2008-11-04 16:08:05 följande:
    Jaaa! Hur är de i storlek? Mössan har jag ju!
    jag har stl 3 år till H som är 2½ och 96 cm lång (15,2 kg) Ganska normala i stl tycker jag.
  • Nova76
    lillronya skrev 2008-11-04 16:05:56 följande:
    Åååååå lagersalg imorgon!!!!
    Tjoho!!
    Fina bilder i BT, så söta de är!
  • Nova76

Hej i tråden!

Ett barn nattat och ett på gång, igår blev det sen nattning så jag hoppas på tidig idag!

Har packat det mesta i ryggsäcken inför imorgon, känns som man är ett litet barn som ska på den första spännande skolutflykten, hihi!

Slänger in lite i BT snart, lite OT också men det var så fint så jag kunde inte låta bli

• Nova76

Är randiga heldräkter billigare på Molo än de med print eller det är 125 dkr för alla??

• Nova76
    Buttelina skrev 2008-11-04 20:10:10 följande:
    125 för alla tyvärr
    de har inget sånt som på Katvig, ta 5 för xxx kr?
    sitter och klurar lite på vad jag är mest intresserad av
    Har du stenkoll på vad du vill ha?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11