• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

gud vad det blåser idag, det hade nog inte varit så himla kul att åka bil på bron idag....

• Nova76
    J esssica skrev 2008-11-06 09:49:29 följande:
    Sen så finns det ett som ligger på centralstation, dit kommer väl alla tåg och så?
    japp!
  • Nova76
    Buttelina skrev 2008-11-06 13:08:16 följande:
    och i 98. stor men den funkar... tack ja jag är inte 100 på att den räcker hela vintern... men det gör den säker för hon växer så sakta
    har du Theas mobilnummer? Kan du inboxa mig det i så fall? Tänkte skriva lite ang färger på overall till henne
  • Nova76
    Buttelina skrev 2008-11-06 13:08:57 följande:
    haha, vilka fina miner hon har på bilderna inte så road ser det ut som
    fina overaller, båda ser ju bra ut!!
  • Nova76
    agster skrev 2008-11-06 13:10:05 följande:
    har du Theas mobilnummer? Kan du inboxa mig det i så fall? Tänkte skriva lite ang färger på overall till henne
    menade Thea och grodan alltså
  • Nova76

Åh vad roligt för alla som har det roliga kvar Längtar redan till nästa salg... Beroendeframkallande!!

• Nova76

Måste fråga vad ni tror; Köpte två Molo byxor i stl 86 och 92 som inte passar sonen. Tror ni det är lönt att lägga ut dem på T, får jag igen det jag gav för dem?? Eller ska jag spara dem tills Jonathan kan ha dem???

• Nova76

Förresten, superfina bilder i BT som vanligt!!

• Nova76
    Stormis skrev 2008-11-06 19:52:44 följande:
    De kostade väl 100 SEK? Testa att lägga ut dem för den summan. Det är ju ändå ett superpis för NYA Molo, annars hade vi dårar ju inte åkt dit! Tror absolut du kan få igen dem, men frågan är ju som sagt om man kan göra pengar på nåt. Kanske inte ska räkna med det.
    75 danska så ungefär 100 svenska ja.
    Får jag bara tillbaka pengarna är jag nöjd... Får väl fundera lite, kanske kan man sy i resår så kan J ha dem snart ändå...hmmm
  • Nova76
    Tjollabolla skrev 2008-11-06 19:54:04 följande:
    Får jag komma in hos dig? Vilka byxor är det?
    släpper in dig!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11