Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 19:37:56 följande:
    oki.. e de så på alla banker?  vet du?
    nä jag vet inte säkert, men de flesta tar nog betalt nått litet
  • Buttelina
    hallonmumrik skrev 2008-10-29 19:39:20 följande:
    Hej.Jag älskar också dansks barnkläder de är helt underbara.En fråga bara. Har ni egna webshoppar eller känner någon som har det som ger er bra rabatt eller hur sjutton kan man finansiera allt det som jag bara idag såg i bildtråden?? Ja menar ju Molo kostar ju 200-300kr plagget :)Jag har bra ekonomi, är inte avundsjuk eller så, men undrar helt enkelt hur ni får det att gå ihop. Måste ju bli shopping för många många tusen imånaden???Eller har ni något hemligt knep som ni vill lära ut??;)
    handlar en hel del på reor/erbjudanden/lagerförsäljningar och sen säljs allt beg på tradera. allt jag har shoppat denna månaden är från mitt tradera konto
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-10-29 19:40:13 följande:
    Inte? Då håller jag tummarna att dom skickade idag då.Jag beställde Molo lila/turkos randig body, Molo bokstavs suit o Katvig strumps.Aaah, nu längtar man verkligen efter snön, det är ju så jädrans mörkt ute nu.
    ahh fiina inköp!!! bokstavssuiten är ju liam så det skriker om det!
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-10-29 19:41:47 följande:
    Jag har Handelsbanken o dom tar ingen avgift iaf.
    hmm jag har också handelsbanken... jag ringde dom för ca 5 veckor sen och pratade om detta... de sa att de tar 50kr från summan som sätts in??
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2008-10-29 19:42:58 följande:
    Är osäker på swettisbyxorna, tror det var 100 eller 125 danska. Pompomkjolen kostade 200 danska............... (men det är stl 140 på den)
    ja jag skulle vilja ha en 98 eller 104 till isabel... och ett par leggings och en tröja
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-10-29 19:43:13 följande:
    Ah, känner mej ganska nöjd faktiskt Liam har ju börjat klä av sej hela tiden så nu får det bli bodys o suits igen O bokstavssuiten blev jag helt kär i när jag såg rååååsa bubblans bild.
    ja lillebror gick i blöja/tröja idag och helt plötsligt hade han plockat fram snorren och pinkat på golvet
  • Buttelina
    J esssica skrev 2008-10-29 19:46:28 följande:
    Det har hänt här oxå
    ängeln83 skrev 2008-10-29 19:47:21 följande:
      Sötnosen då Så gjorde Liam igår, o han tyckte det var hysteriskt kul.
    ängeln83 skrev 2008-10-29 19:47:21 följande:
      Sötnosen då Så gjorde Liam igår, o han tyckte det var hysteriskt kul.
    varför är pillen så rolig att dra i ??
  • Buttelina
    maugu skrev 2008-10-29 20:12:01 följande:
    Här är en till pillesnoppdragare helt salig när han får vara utan blöja och "dra fritt" i den
    ohh ja att få vara utan blöja är ju väldens bästa
  • Buttelina
    gosmamman skrev 2008-10-29 20:13:43 följande:
    vaddå, skulle inte du dra i den helatiden om du hade en
    ähh det räcker väl att jag kan dra i gubbens när jag vill
    Smultronhjärta skrev 2008-10-29 20:15:14 följande:
    För att den bara hänger där..jag hade oxå dragit i den om jag haft en själv Men din fråga kan du kanske svara på själv med lagersalg i antågande
    Räcka ut tungan
    ängeln83 skrev 2008-10-29 20:15:35 följande:
    Ha ha, det undrar jag också, fast iof, hade vi haft en så hade vi säkert också gjort det
    hade du?? får inte du dra i gubbens när du vill?
  • Buttelina
    agster skrev 2008-10-29 20:19:02 följande:
    Nu har jag återhämtat mig lite efter dagens lagersalgs hype Sambon tycker jag är galen som åker på lagersalg och håller på men han förstår ju inte...  Undrar om det finns någon man/sambo som gör?!?!?!?La in en bild på Nanoou bodysuit och den är så himla fin, men väldigt liten i storlek. Tom mindre än ESL som jag tycker brukar vara små!
    åhh så fin han var i den min sambo har slutat bry sig, han tycket bara jag är allmänt knäpp på onsdag smäller det. denna veckan har snart gått... helgen går snabbt och sen är det bara nån dag in på nästa vecka juuue LÄNGTAR
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11