Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nikki2006 skrev 2008-11-07 22:04:57 följande:
    Skall vi åka dit på söndag och ta en tur till, om vi säljer hälfter på t för dubbla priset så har vi ju shoppat gratis( det vi köper denna gången menar jag)
    det låter som en bra plan. Jag kan ställa upp och köpa på T om det är en lammtröja med bubbelärmar
  • FL Lisa
    nikki2006 skrev 2008-11-07 22:05:58 följande:
    Ledsen att jag inte tog bubbelbyxorna i 86 bara. jag rensade bort dem av någon anledning suck
    ja det var ju en miss. fast jag antar att du fick rensa bort rätt mycket för att pengarna skulle räcka till
    Men visst köpte du bubbel-byxor? Vilken storlek var det på dom?
  • FL Lisa
    Stormis skrev 2008-11-07 22:14:35 följande:
    Här försökte man smyga in lite bilder diskret, men ni var på hugget ser jag!Tack, jag är ganska nöjd. Men fortfarande upprörd över att jag knappt inte såg nån kaninjävel (ursäkta...)!!! Var liskom därför (inte bara ) som jag åkte! Bara stl 74 på utterbyxan. Köpte den liksom lammbyxorna (86) mest för att man SKA köpa sånt om man ser, men jag vet inte om jag gillar lika tröja (med annan ärm) och byxa, hade velat ha "ärmen" på byxan. Får se om jag behåller.
    Åh där är du. Jag skrev just ett mail till dig. Jag är jättenöjd med allt du köpte!!
  • FL Lisa
    nikki2006 skrev 2008-11-07 22:18:19 följande:
    hej hej
    Hade det inte varit så dyrt och om jag bott lite närmare så hade jag gärna följt med dig. Inte för att jag vet om det är så mycket mer jag vill ha men bara upplevelsen att få rota runt bland massor med molosar är värd rätt mycket
  • FL Lisa
    nikki2006 skrev 2008-11-07 22:24:33 följande:
    Det var bättre än jul afton. Tänk dig typ 20 meter lagerlokal med 10 gångar med bara molo. Man jkan knappt föreställa sig, det var helt underbart.

men..är inte din sambo hemma någon av dagarna i helgen. Isf behöver du ju inte barnvakt

fast då har du fortfarande problemet att det är trist att åka ensam

• FL Lisa
    nikki2006 skrev 2008-11-07 22:30:38 följande:
    Han jobbar lör och fre sen skall han spela paintboll på söndag och han fick inte tränat förra lördagen så han ville verkligen denna. Kan inte riktigt neka honom när han ställt upp på katvig och molo redan en gång. trist att åka själv också ju. nej super trött nu, vi hörs inorgon. Sov gott lisa

nä då förstår jag att du skulle behöva få tag på ngn annan barnvakt.
    Godnatt och dröm sött!

• FL Lisa
    Dolce Vita skrev 2008-11-08 10:43:35 följande:
    Vet inte om jag frågar på rätt ställe nu men jag hoppas att ni kan hjälpa mig Vet ni hur svea star är i storlekarna? Tack på förhand!
    tyvärr har jag ingen aning. Men kanske att någon annan här kan hjälpa dig
  • FL Lisa
    Quiet thoughts skrev 2008-11-08 10:44:11 följande:
    ÅH det var just en flcika i tv i Katvigkappa (regnrock?)Min man bara ööh va? när jag sa titta Katvig.
    haha...jag såg det också..och kommenterade det varpå min sambo svarar. "Ja, det ser jag väl"
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11