Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-10 20:04:29 följande:
    Då är det för sent Jag chansar! Vad tyckte du om de där jeansen på Kappahl som Smultronhjärta hade?
    okej. Men då säger jag att 86 passar till N. Den ser stor ut så det borde fungera.
    Dom var snygga...kikade faktiskt efter dom här i solna för någon dag sedan men hittade inte rätt storlek. Sen är ju frågan hur dom sitter över As kulmage
  • FL Lisa
    Emmsan skrev 2008-11-10 20:04:29 följande:
    älskade pölsekärringar!!! min man står här nu o jag har LOVAT att fråga er en sak!!! han kommer att läsa svaren i de närmsta 3 minuternaidag har jag tömt tvättstugan o min älskade man fick för sej att räkna melkers suits!!!!!OK han har ... 28 st!!!! så till min mans fråga är hans fru NORMAL???????? han kräver ÄRLIGA svar hahahahahahaha *biter mej i läppen*
    *vinkar också till emmsans man* Hon är precis så som en äkta pölsekärring ska vara. Suits kan man aldrig få för många av. Klart Melker behöver dom!!
  • FL Lisa
    Emmsan skrev 2008-11-10 20:20:44 följande:
    hahahahahahahahahah cat fight  på henne bara hon gömmer suitsen nånstans
    haha. japp. vi har ju sett hennes sambo i molomössa...nu väntar vi bara på bild på Butte i molosuit
    Duntoffla skrev 2008-11-10 20:21:47 följande:
    Ja, det är äldre kollektioner. Vet inget om kvalitén då jag inte haft dem själv. Grön finns på Liten på Landetwww.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx?id=1668
    han kanske har mycket att berätta idag. Han går med på att ligga kvar i sängen fast han är vaken eller? Alvin brukar ledsna rätt snabbt och så blir han mer och mer högljudd om ingen bryr sig
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-10 20:27:02 följande:
    Ja, han ligger eller står och börjar slänga ut nappar tills ngn kommer. NU har jag plockat nappar och försökt natta igen...
    Då håller jag tummarna för att han somnar nu!
    Är så trist med kvällsstrul...är ju typ enda tiden man får lite lugn och ro.
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-10 20:28:15 följande:
    Men vad störigt...jag får inte upp mina nya auktioner på T som jag lagt i Powerlistern...
    det kanske bara dröjer lite längre innan dom syns...
    eller lyckas du inte ens ladda upp dom?
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-10 20:30:27 följande:
    Ja och särskilt när man är själv hemma och inte orkar springa varje gång. Hur mår du nu förresten?
    jag börjar krya på mig nu. Har fått i mig lite mat och mår mycket bättre som tur är.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11