Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

loveliva skrev 2008-10-30 12:54:37 följande:
    Håller med, tråkig dag REgnet öser ner också Kanske ska baka något ???
    ugnen e trasig  
    loveliva skrev 2008-10-30 12:55:08 följande:
    Å nu snöar det
    å va mysit!!! hoppas de kommer här åxå
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    agster skrev 2008-10-30 13:03:58 följande:
    Ja, han har vuxit ur 74 nästan nu så det var dags att byta upp sig till stl 80 Du kanske kan komma hit och städa lite? (: - D) Orkar inte...
    dom e ju suveräna dom velourbysserna!! orkar inte städa... tråkit ju
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-10-30 13:06:41 följande:
    Ååå va mysigt, så länge man inte ska ut o fara. Sambon bytte ju däck i ren panik igår kväll.Dom pratade om 5-10 cm snö ikväll/natt.
    hoppas de kommer snö i massor här ikväll så gubben måste stanna hemma  *känner mig lite elak idag* 
  • RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-10-30 13:09:38 följande:
    hehe
       ja va sjutton.. komma o kasta ur sig att man ska iväg torsdag sent på Onsdag kväll, å sen påstå att man visst talat om det tidigare när man inte gjort det.. Då blir mamman lite elak
  • RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-10-30 13:12:47 följande:
    Ååååå känner igen det där!! "jamen det sa jag ju att vi skulle ut blablabla"
    eller hur! å sen om han dessutom hållt på o fjantat med att köpa nya svindyra kläder o dessutom lagt sig i solariet vilket han inte gjort på typ 5 år, då blir mamman inte bara elak utan även misstänksam   *får dåliga vibbar*
  • RååSa BuBBlan

Butte--- Niiiice hopping Skrattande å söööööta barnen!! Å lillebror med tuben, vill hålla själv *sötis*  Stackarns som har de så tufft med andningen

• RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-10-30 13:18:58 följande:
    mmmmm på honom bara Min gubbe skulle ut i lördags, då 20 min innan han skulle åka kom han på att jag var tvungen att raka hans huvud Jädra gubbar alltså!
    Ja, inget annat än elände    Min rakar hövvet själv nu för tiden   *mamman har lessnat*
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-10-30 13:20:40 följande:
    Oj! Bubblan- varför sa du inte att du hade en tråkdag? Jag har också aptråkigt idag. Vi hade ju kunnat setts ju.Usch, stinkis här! BRB
    Ååå va synd! skulle kollat med dig ju... Hade gärna gjort nåt idag, Bubblan e bättre i förkylningen o vi hade faktiskt kunnat ta oss iväg!!
  • RååSa BuBBlan

Nä.. kanske man skulle dra o köpa en film eller nåt o toppa det med lite chips o grejer Skrattande  barnen möglar av tristess här

• RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-10-30 13:23:46 följande:
    ska nog införa det här också snart Butte- Dina barn är så underbart fina
    å de roligaste är när han e klar   å så har han missat nån fläck lite snyggt bak.. ha ha ha  *fyy va elak jag e idag* Flört
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11