Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ängeln83 skrev 2008-11-05 11:59:50 följande:
    Hej flickor.Kikar in en snabbis, gick hem från jobbet idag, har nog aldrig frusit så mycket i hela mitt liv, hade feber när jag kom hem, har vilat o nu känns det liiite bättre.
    Du skulle inte ha nåt från salgen?
  • J esssica
    ängeln83 skrev 2008-11-05 12:01:35 följande:
    Alltså jag kommer inte på nåt , står helt stilla här, så jag hoppar det. Får väl hoppas det kommer ut nåt lockande på T sen
    Okej Billigt och bra för plunkan  Själv har jag värsta listan här hemma på allt jag ska hålla kik på
  • J esssica
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 12:04:38 följande:
    Ska försöka få den med mig   men Molosarna måste få plats åxå ju   *stor kamera*
    Man kanske ska ta med sig en stor väska, så kan man packa ner molosarna sen efteråt så man har koll på allt
  • J esssica

Va sööööta melker och Hilda är tillsammans!!

• J esssica
    FL Lisa skrev 2008-11-05 15:48:37 följande:
    jag sitter här och längtar efter att första gänget ska komma hem från Molo och lägga in bilder i BT så man får se alla fina fynd dom gjort. Lite skadad är man allt.
    När stängde salgen idag? Längtar massa jag med!!!
  • J esssica
    melizza skrev 2008-11-05 15:54:34 följande:
    J esssica skrev 2008-11-05 15:52:20 följande: dem stänger kl 20.00 så ifall dem är där tills dess så är det långt kvar tills det kommer bilder....längtar som en tok efter bilderna
    Meeen då trodde typ vid 17 eller nåt
  • J esssica
    Tjollabolla skrev 2008-11-05 15:58:59 följande:
    ÅÅÅ har fått 2 sms från Butte, det stod:;"Uttrar? Blå med vita stars? grårand med grön kant? orange/brun rand? "och"Vårens gröna stars? Kaniner? Röd/vit rand?"Så det finns där iaf SPÄNNANDE! Ja just det. Hej
    åh uttrar och ninisar!!!
  • J esssica
    Tjollabolla skrev 2008-11-05 16:00:04 följande:
    Å ska du? LYCKOST! Jag fick hem UNDERBARA småfolks velourdresen idag. Den är så jävla fin så han får nog aldrig ha den på sig om ngt skulle hända med det MYCKET finare irl.
    BILD!!!
  • J esssica
    nikki2006 skrev 2008-11-05 15:55:37 följande:
    Jag vill ha stjärnor, lammen, kossorna, bambi, uttrarna, ränder om det finns fina och massa klänningar och heldresser. Så vi kommer nog att slåss om samma saker hi hi men hoppas inte samma storlekar baraSjälv då????
    Låter rätt likt min lista
  • J esssica
    nikki2006 skrev 2008-11-05 16:02:19 följande:
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH fanns allt det, hioppas de inte shoppar upp allt idag utan lämnar lite till mig till imorgon Ja jag är såååååååååååååååååååååååååååå glad så du anar inte JIPPI JIPPI JIPPI
    De fyller väl på varje dag?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11