Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-11-07 18:05:25 följande:
    Äääh Tycker det är lite jobbigt med alla knappar, typ om man ska byta blöja på natten eller så, har ju en extrem vatten pimpare här hemma. Gillar Kappahls hela jamasar med dragkedja jag.
    Tyckte oxå dom var riktigt fina båda två! Vi använder katvig o molo som jamas men en del vill jag ha på dagen oxå...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2008-11-07 20:52:11 följande:
    Tjolla: Fina Milo Gillade inte alls de färgerna på Katvigen när jag först såg dem, men nu tycker jag de är superfina.
    Tack! Nej jag var med tveksam när jag såg dom. Sen flyttade tröjan hit och sen var det kört
    Så söt Gustav är i bt! Fina MALA! Jag köpte mkt Mala innan men nu var det längesen. Vet inte varför egentligen. Är det velourbyxorna från Mala oxå?
    Duntoffla skrev 2008-11-07 20:55:22 följande:
    Tjolla- fina Milo i superfin suit! goa magen
    Haha ja magen är svår att dölja

FINA FINA NOEL! Gud vad fina dom byxorna och bodyn var!
    FL Lisa skrev 2008-11-07 20:55:59 följande:
    tjolla - helt underbara ränder! Och jättehärliga tapeter. Jag blir bara mer och mer sugen på de där stjärnorna för varje gång någon lägger in dom i BT
    Tack! Jag är supernöjd med våra tapeter, vi har dom "bara" på en vägg, och nu är jag sugen på att sätta sådana i hela rummet. (sambon suckar såklart, haha)
    jojoa75 skrev 2008-11-07 20:56:23 följande:
    Tjolla: jag gillar dom ränderna skarpt! Har dom i tröja till Lucas, de är såå fina!! Mycket finare IRL än på bild i webshopparna!
    Tack! Visst är dom mkt finare irl
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2008-11-07 21:09:31 följande:
    Nej, byxorna är från Åhlens. Inte riktigt samma färg, men passar fint ändå. FL Lisa: Alvins tröja i BT, den turkosa med stjärnor. Är den från i år? Köpt var?
    Ahh okej. Tyckte väl att färgen inte riktigt såg ut som på bilderna i shopparna.
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2008-11-07 21:13:34 följande:
    Nej, det är inte exakt samma färg som de andra byxorna i shopparna har
    Ja du vet vad jag menar. Jag vågar ju inte skriva riktigt vad jag menar
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-11-07 21:14:14 följande:
    Svar på #7822Det tycker jag absolut. Det finns mycket fint (och en del mindre fint) av Molo. Tror att de flesta kan hitta ngt de gillar ja, jag fattade inte riktigt där. *trög*
    Haha

Mina bubblor går det sämre med. Dom gick inte att beställa mer. Men om butte ska till OTT i Malmö ska hon kolla
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-11-07 21:15:59 följande:
    sov middag. Nu är jag med. är verkligen trött i skallen idag
    *Asg* Dax för sängen kanske? hahahaha!
  • Tjollabolla

ÅÅ vad många fina MOlosar!

Vad kul att du kunde åka Jen! Jag trodde inte du kunde, eller jag har fått för mig det iaf... Massa fint iaf!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11