Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Åhhhhhhhhh vilka underbara barn i bildis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Preggi - Dina flickor är ju så bedårande söta Jag röstar på Småfolket !!!!

Emmsan - Melker är hur fin som helst i lammen  Nu kommer jag snart och klämmer hans goa kinder & lår !!!!

Rååsa bubblan - Jätte fin klänning på söta Ida

Rååsa Smurfen - Underbara regnbågsoverallen på Tara

Plummy - Söta tjejer Ser ut att ha skoj med "dockvagnen"

Jessica - Vad söt din lille pojke är !!!!

Harley - Underbart söt din dotter ! Vilka fina ögon

• loveliva

Jag sitter här och stressar upp mig själv så jag blir sååååååå nervös HUR ska jag vara på lördag dåååå

• loveliva

God kväll

är det lagersalgsfeber här ???

Såååå fina barn i bt
    GRATTIS till lilla Ava som sitter så fint !!!

Här har det också hänt en del på utvecklingsfronten, Hilda står helt själv nu !!!!!!!!
    Häftigt är det !!! Lilla snutte Hilda står alldeles själv.

• loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-11-04 21:21:28 följande:
    åh hon börjar bli stor Lilla pluttan....
    Ja tiden går alldeles för fort !!! Vart tog min lilla bebis vägen Förvånad
    Preggi skrev 2008-11-04 21:23:02 följande:
    Duktiga söta lilla Hilda som kan stå! Hur gammal är hon? Jag hänger inte riktigt mer era små. Det går så himla fort!
    Hon är 9 månader nu

Har du bestämt kläder till fotograferingen ???? Jag tycker absolut småfolk klänningarna !
  • loveliva
    trunken81 skrev 2008-11-04 21:27:42 följande:
    Nej Hilda går inte. Bara utmed möblerna & väggarna. Och står som Aleya några minuter, tills hon kommer på att hon står själv då sätter hon sig ner
  • loveliva
    Preggi skrev 2008-11-04 21:30:26 följande:
    Men gud vad fort det går. Jag tänker att hon är en liten 6 mån ungefär. Men vad duktigt att stå själv redan vid 9 mån. Tack för din åsikt. Det blir nog dom klänningarna. Nu återstår bara frisyr och färg på leggings eller strumpbyxor.. Jag kommer nog vela in i det sista..
    Oj, ja det är mycket att pyssla med när man har tjejer De kommer bli jätte fina !!!

Hilda är en liten 6 mån till växten
  • loveliva
    gosmamman skrev 2008-11-04 21:35:35 följande:
    jag blev också alldeles paff när jag såg henne stå i BT, det brukar ju vara söta pluttiga vagnbilder på henne eller liggandes på golvet. Hade för mig att hilda och jen80`s ava var lika gammla men det kanske är novjennys tös hon är jämngammal med?
    Ja Hilda & Lilly (novjenny) är lika gamla Men Lilly är väl redan uppe och går Förvånad
    Preggi skrev 2008-11-04 21:36:36 följande:
    Ja, man har lite att stå i. Men det är ju kul att fixa.. Är hon så liten i växten? Så söt! Är killarna små dom med?
    Love är normal i växten, Melker är väl modell mindre
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-11-04 21:47:35 följande:
    Åh hjälp va tiden går fort !! Lilla Hilda ju . Hehe, Ava har inte suttit förrän idag och det var ju knappast så att jag vågade lämna henne. Men jag blev så snopen för när jag sitter och håller i henne så känns det jättevingligt, men direkt jag släppte så satt hon själv . Stora tjejen! Men jag kan väl inte säga att hon KAN sitta... inte riktigt än ...
    Ja så är det väl med Hilda också, kanske inte kan säga att hon KAN stå själv, jag skulle ju aldrig gå ifrån henne när hon står Men hon står ju ett par minuter om jag står bredvid
  • loveliva

Heeeej !!!

Fina söta Ida & Ava i bt !!!!!!!!!!!

Idag har Hilda & jag haft mysigt besök av Emmsan & lilla goa Melker  Bild på tutterduvorna kommer lite senare

Undra hur de har det på lagersalgen idag ?????
    Sååå spännande att se vad de shoppat ikväll !!

• loveliva
    nikki2006 skrev 2008-11-05 14:24:33 följande:
    Bubblan- jag skall försöka få barnvakt till imorgon  men går det inte så skulle jag vilja följa med er till MOLO på lördag.JAG HAR FIXAT PENGAR OCH SKALL OCKSÅ TILL MOLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ni får gärna avboka hotellet och sova hos mig
    Åhhh vad skoj att du ska med !!!!!!!!!!!!!!!! Då ses vi ju !!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11