Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Emmsan skrev 2008-11-05 14:43:55 följande:
    preciiis hemkommen från LOVELIVA melker har ÄNTLIGEN fått träffa sin "blivande" o han är upp över örroooonen förälskad i sin Hilda  han tjattrade om henne hela tiden de 11 milen hem
    Hilda är också sååååå förälskad, dock så somnade hon när ni åkt Ansträngande att imponera på pojkvännen

Nu finns bild i bt på sötnosarna
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-11-05 14:50:49 följande:
    Vad söta de var tillsammans
    Ja, kan ju säga att Melker var ganska "på" Slet tag i haklappen för att få henne närmare
  • loveliva

Smileycat - Vilka fynd du gjort idag !!!! Härligt !!! När är det beräknat bebisen ska komma ut ??

Nikki - Sååå kul att du ska på Molo !!! VAd vill du ha ???

• loveliva
    J esssica skrev 2008-11-05 15:38:34 följande:
    Va sööööta melker och Hilda är tillsammans!!
    visst är de
  • loveliva
    Smileycat skrev 2008-11-05 15:34:49 följande:
    I årskiftet kommer pluttisen.. Vissa saker var jag osäker på om jag skulle köpa, men fick det ju mer rabatterat än vad ja skulle ha fått så de fick äka med ändå, klarade inte att lägga undan det ju.. Hade helst köpt en overall, men de var ingen riktig som jag föll för till 100% dock..Fanns tex IdaTs rosa men med gröna igelkottar på i 92, jag hade velat haft samma som jackan jag köpte, eller så fanns det svarta m. hajar, hon har en grå från Name It så jag hade velat haft en med mer färg.. Molos var rätt utplockat just nu dock..Annars var det fel storlekar o så, men ja mkt fint fanns det..
    Åhh vad spännande !!! Myyyyys med en liten liten bebis :-P
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-11-05 15:55:37 följande:
    Jag vill ha stjärnor, lammen, kossorna, bambi, uttrarna, ränder om det finns fina och massa klänningar och heldresser. Så vi kommer nog att slåss om samma saker hi hi men hoppas inte samma storlekar baraSjälv då????
    Jag vill ha lamm, kaniner, uttrar, ränder, kossor, och MASSA annat fint Ska ha stl 74 & 80 till Hilda. Sen ska jag se om jag hittar några fina tröjor & rånarluvor till pojkarna
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-11-05 16:08:27 följande:
     Pratade precis med lillronya och det finns inte så mycket stjärnor men massa ränder och massa uttrar och kaniner och massa gamla printÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH vad jag längtar nu
    Det låter ju JÄTTE BRA !!!!!!!!!!!! Precis vad jag vill ha
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-11-05 16:10:35 följande:
    Kossor och bambi fanns inte alls sade lillronya aldeles nyss men massa kaniner och uttrar och massa ränder
    Bambi vill jag ändå inte ha Och kaninerna är de som är absolut viktigast !!!!!!!!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-11-05 16:13:25 följande:
    Lillronys sade att det fanns massa msassa kaniner
    Räcka ut tungan
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-11-05 16:15:19 följande:
    Du får köpa typ 30 kaninisar, kommer se kul ut i bt då hi hi
    Liiiite väl skadad då kanske
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11