Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-10-27 10:50:48 följande:
    hmm skulle vilja ha en röd/orangerandig tröja med lila muddar... eller två st och en katvig hoodtröja till, en flowerklänning och en grå tröja med flickor till isabel. sen är jag sugen på turkosa stars i body och suit... det var nog den enda jo jag vill ha en rosa/orange katvig suit i strl 92 också hittar du en sån på mässan (gucce) med bra rabatt så får du gärna tänka på mig
    Buttelina skrev 2008-10-27 10:51:42 följande:
    ja och så skulle jag vilja ha en cirkussuit i strl 92... och en älgtröja
    Haha...listan blir lääängre och lääängre...

Jag ska hålla koll på mässan. Lovar!

Nu ska jag sätta fart. Ska vara på gymmet om drygt en timme

CU
  • Duntoffla

God eftermiddag!

Hemma igen efter spinning och core. Sååå skönt! Mamma var snäll och tog hand om Noel under tiden  Hade fått 3 paket på lådan idag. Två från TS (ett av de jag saknade) samt mitt egna paket som jag skickat till en Traderakund. Fel adress! *Suck*

Smilla- Urfin shopping! Gillar verkligen de där prickarna. Fin vagn också! Ser superfräsch ut.

Liten Blomma- Söt Meja i Molo och idaT!

Ängeln- Söta Liam! Går det bra att sova i stora sängen? Jag har nog aldrig sett en tröttare kille

agster- Fina fina Småfolk! Den är underbar i färgerna den där hooden! Supersnygg på din pojke och passar så bra till brunt.

Bubblan- Söta bus-Ida i sorbet och gourmet! Najs shopping! Splashen är underbar!

Juliaoch Nelly- Söt riddar-tjej! Vilken färgklick med Molos regnbåge och Katvigleggings!

• Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-10-27 15:38:06 följande:
    Hej på dej Härligt med lite träning, jag har bara gått en promenad än så länge, men mer än så lär det väl inte bli.Jodå, fast han har bara sovit i stora sängen 1 natt, fast jag vaknade imorse kl 5 av att han välte ut leksaks lådan Tok unge, så det får nog bli spjälis ett tag till.
    Ja, det var superskönt! Känner mig så mycket piggare nu.

Vad fint rummet blir! Känner igen backarna och sparbössan (kapitalistsvinet som sambon kallar den) ska göra ett ryck och få upp den vita hyllan nu också samt ta ner den vita sophinken från Ikea som agerade blöjhink förut. Vet du om de krokarna som du visade på Poppen finns i vitt någonstans? Alltså själva knopparna?
  • Duntoffla
    J esssica skrev 2008-10-27 15:54:20 följande:
    Tror jag ska ta och införskaffa det. Barnens rum liknar lite Liams, fast det är helgrönt hade vart mycket snyggare med starsen oxå!
    Stars är nästan ett måste
    melizza skrev 2008-10-27 15:53:57 följande:
    Jättefint!!! Min dotter har också den tapeten med stjärnorna...den är sååå fin
    Vi med. Så fina! Får vi en tjej ngn gång blir det likadana fast rosa med vita hjärtan eller stars... *planerar*
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-10-27 15:56:45 följande:
    Kan tänka mej det Jag kände mej rätt ok efter promenaden, men en middag på det så...blääää.Backarna är ju super bra, o så satte vi ju väggskåpen precis så dom går under. O väggskåpen är verkligen super bra förvaring.Naeh, har inte sett dom i vitt.
    Ja, de är bra. Har två stycken samt de backarna som finns i hans hylla. Hade velat haft dem gröna men de fanns bara låga i gröna och de var inget bra. jag får leta vidare efter vita knoppar.
    J esssica skrev 2008-10-27 15:56:59 följande:
    Duntoffla: haha säger jag til lgubben att jag vill ha stars oxå blir han tookig han målade om hela rummet och sen köpte vi nya grejer och fixade ordning i somras.
    Ah! Då får du nog vänta lite Nästa barn kanske?
    Plummy skrev 2008-10-27 15:56:57 följande:
    När börjar "alla" rea ut höstens Molo? Alltså inte bara enstaka plagg.. Är såå shoppingsugen, men måste sälja lite mer på T innan jag kan börja storhandla
    En del kommer i kalendrarna men jag har för mig att de andra reorna börjar i mars-april då de nya kollektionerna kommer ut
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-10-27 16:15:10 följande:
    nää inte så länge väl?? det börjar med julkalendrarna och sen är det väl i jan??? nya kollerktionerna kommer ju i dec/jan
    ÄR det? Jag kanske är helt virrig. Men visst kom väl nya kollektionerna i april?
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2008-10-27 16:33:48 följande:
    Om jag inte minns helt fel så kommer de nya lurvarna i dec och den nya kollektionen i feb
    Va? kommer det fler lurvar?
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2008-10-27 16:57:59 följande:
    Jag vill också minnas att nya kollektionerna släpps tidigt på våren..och ryktet går att det kommer lurvar även på våren från Molo..jag tror på det när jag ser det men rosa/gul bla pratades det om i lokala affären
    Aha! Time will tell!
  • Duntoffla
    agster skrev 2008-10-27 17:01:33 följande:
    Älskar hooden!! Ett superköp för 224 KR!
    Ja, jag lyckade också köpa en sån billigt. Gav detsamma för min
  • Duntoffla

God kväll tjejer!

Rååsa Smurfen- Fina Tara i Småfolksklänning!

Tinkerbell- Fin shopping! Vad söt din tjej är i Småfolksklänningen och Meandi plysh!

081016- Vad söt Maia är med dina (antar jag) skor och handväska! Gillade hon Disney on Ice?

Bubblan- Fin Spash-tjej! Och söta vinterstövlar!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11