• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-10-27 15:33:32 följande:
    God eftermiddag!Hemma igen efter spinning och core. Sååå skönt! Mamma var snäll och tog hand om Noel under tiden  Hade fått 3 paket på lådan idag. Två från TS (ett av de jag saknade) samt mitt egna paket som jag skickat till en Traderakund. Fel adress! *Suck*Smilla- Urfin shopping! Gillar verkligen de där prickarna. Fin vagn också! Ser superfräsch ut.Liten Blomma- Söt Meja i Molo och idaT!Ängeln- Söta Liam! Går det bra att sova i stora sängen? Jag har nog aldrig sett en tröttare kille agster- Fina fina Småfolk! Den är underbar i färgerna den där hooden! Supersnygg på din pojke och passar så bra till brunt.Bubblan- Söta bus-Ida i sorbet och gourmet! Najs shopping! Splashen är underbar!Juliaoch Nelly- Söt riddar-tjej! Vilken färgklick med Molos regnbåge och Katvigleggings!
    Älskar hooden!! Ett superköp för 224 KR!
  • Nova76
    ängeln83 skrev 2008-10-27 15:40:39 följande:
    O nu börjar Liams rum bli klart, bara lite små fix som gardiner/matta o väggord fattas. Finns bilder här om nån är nyfiken:www.styleroom.se/album/3886
    Superfint!!!
  • Nova76
    Ullis 10 skrev 2008-10-27 17:33:38 följande:
    Såg den, vet inte om jag vågar - tror ju att den blir liten. Vilket fynd du gjorde!
    hur stor är din kille/tjej?
  • Nova76
    J esssica skrev 2008-10-27 17:43:06 följande:
    Vaaaart har ni fyndat hoodisar tjejer???
    Jag köpte min på Poppilopps rea förra veckan, 50%
  • Nova76
    Ullis 10 skrev 2008-10-27 18:16:50 följande:
    107 cm, 19 kg...! (brukar ha en strl större i överdelar än nederdelar o 110/116 på alla småfolkströjor, åh att jag missade den hos P).
    ok, ja då blir den kanske i minsta laget. Men H har 98/104 i Småfolks långärmade och hooden i 98/104 är större. Hoppas du hittar den du vill ha
  • Nova76
    isold2003 skrev 2008-10-27 20:23:37 följande:
    God kväll! Så mycket fint i bildtråden! Går ju inte att kommentera alla när det är så många men ni får ta åt er allihop! Idag har maken varit hemma med lillkillen som fortfarande är krasslig men imorgon är vi nog friska igen. Lite shopping borde dyka upp i brevlådan senare i veckan. Väntar på ytterkläder från Mini A Ture och Mini rodini mumikläder Plus något litet från Trendsales också.. Shoppas det något ikväll?
    Väntar också på en Mini a ture jacka, hoppas den blir bra! Kom på att det ju kan vara bra att ha en extra jacka...! Och eftersom den blev så "billig" så var det kanon. Ska bli kul att testa ett nytt märke, har aldrig haft ytterkläder innan.

Annars har jag köpstopp nu ett tag, måste betala lite räkningar kom jag på....
  • Nova76
    Jen80 skrev 2008-10-27 21:24:36 följande:
    God kväll! Vad händer här då?Jag har haft fullt upp med att packa paket. Både lite rea-shopping, men även lite Köp Nu på Tradera. Men nu sitter jag här med lite glass och kladdkaka. Ava och Ilon var sjuka med hög feber igår och Ava hängde mest i min famn hela dagen. Idag var de bägge feberfria. Så skönt!HAr finfin shopping som jag fotat. Ska lägga ut det snart ! Sååå glad!!
    Ah, trevligt med lite reapaket Skönt att barnen är pigga nu igen!
  • Nova76

OT men vet att en del här inne har lite koll på Me and I. Hur är deras pyjamasar i stl?

Letar lite pyjamasar till H. Alla är för tillfället för korta i både armar och ben... behöver uppdatera garderoben med lite nya.

• Nova76

Jen - fin shopping! Jag hade varit lite smått galen om jag hade haft en butik med sån bra rea så nära mig...!!!

• Nova76
    nikki2006 skrev 2008-10-27 21:38:53 följande:
    stoooooooooora. Du behöver absolut inte gå upp i stl
    lillronya skrev 2008-10-27 21:39:41 följande:
    De är stora!! Men fiiiina!
    Tack! Ska spana lite på T efter nya tänkte jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11