• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-10-27 21:37:36 följande:
    Bubblan- Snygg blus/tunika! Din bruning! *avis* Skönt att de mår bättre idag. Gott med glass och kladdkaka! Mums!Hörrni girls, jag skulle behöva lite OT- råd. Ska till frissan imorgon och funderar på hur jag ska göra med håret. Klippning blir som vanligt men jag tänker på färg, slingor eller toning.Ska jag mörka håret och lägga in lite ljusare slingor, göra det ännu ljusare eller färga mörkt?
    Mörkt är ju supersnyggt! Hade själv velat ha det riktigt mörkt men det blir inte så bra på en blondis som jag...

Förresten, har du fått tag i toppen från Gina Tricot? Ev. ska jag till ett GT på onsdag fm och kan kolla annars.
  • Nova76
    THEA och Grodan skrev 2008-10-27 21:50:01 följande:
    Känner mig grymt rik, mitt bästa avslut på T någonsin trots "fläckiga" kläder
    Ibland går ju nästa fläckiga kläder bättre än andra... hellustigt...
  • Nova76
    lillronya skrev 2008-10-27 21:51:25 följande:
    Grattis!Hoppas att jag också kan få ihop lite på T denna gången. Annars blir det inget molosalg för mej...
    Jag måste också fixa lite där tror jag. Jag bara köper och köper och sen har jag inte hjärta att sälja av något bara, farligt...
  • Nova76
    Buttelina skrev 2008-10-27 21:53:23 följande:
    ohh my  grattis
    nu blev jag nyfiken, vad var det du fick 195 för? En fläckig.....?
  • Nova76
    lillronya skrev 2008-10-27 21:57:31 följande:
    HIttills har det varit ok här. Hade inte så mycket innan. Men nu börjar det bli fullt. Dessutom börjar fina saker bli för små.
    men det är ju "bra" då har du lite att sälja av  Inga av Hannes fina tröjor är för små så det känns inte så kul att sälja dem... Får rota igenom Jonathans garderob, han har ju en del som han har växt ur och mer lär det bli
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2008-10-27 21:57:24 följande:
    Jag har typ ljusbrunt i vanliga fall men har även haft mörkt och nästan blont. Jag har inte fått tag på toppen från GT men har så himla svårt att ens förklara vilken det är så jag får nog lägga ner Grodan- Grattis till bra T-omgång!
    Okidok! Hojta om du ångrar dig, har väldigt nära till GT
  • Nova76
    lillronya skrev 2008-10-27 22:02:04 följande:
    Agster: Jag tycker det är svårt att sälja kläder som inte är för små. Men det blir lite från Katvig iaf.
    Ja, skitsvårt... Men man får väl tänka på vad man får för det istället. Fattar inte att jag redan längtar till nästa lagersalg, det är som en drog...!
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2008-10-27 22:03:19 följande:
    Ja, du får gärna titta men hur 17 ska du förstå vilken jag menar?
    testa förklara, läste lite för nån dag sen men orkar inte kolla tillbaka hur du förklarade, Orkar du dra det igen?? Vad kostade den?
  • Nova76
    THEA och Grodan skrev 2008-10-27 22:04:19 följande:
    Ja, nu är man nere i drogträsket
    Mitt beroende har bara ökat och ökat de sista 2 månaderna tror jag
    Och sen kommer alla underbara julkalendrar och ja, jag vet inte allt. Hur ska det gå??
  • Nova76
    lillronya skrev 2008-10-27 22:05:22 följande:
    Jag kan inte citera... Agster: Ja det där med lagersalg är definitivt som en drog! FAst jag vet inte om jag åker på katvig fler gånger... Gillar molos kläder mer. Fast nästa gång sitter jag väl där igen.
    Jag kommer att åka på ALLT är jag rädd för... Men jag ska åka tidigare nästa gång, tyckte det var så dåligt med saker kvar när jag var på Katvig på tisdagen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11