• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Hej i tråden!

Fina bilder i BT. Så himla kul att se all Molo shopping och mer lär det väl bli snart!

J ligger och sover i de söta kossorna idag, så fin!

• Nova76
    Flock skrev 2008-11-09 12:05:46 följande:
    Hej Hej!Vilka fynd alla har gjort på molosutförsäljning! Gråter en liten svätt att jag inte kom dit men Lillronya var så snäll och köpte en suit och en tröja med verktyg fast jag inte hade bett henne! STORT TACK, Lillronya!! Måste hålla med dig Tjollabolla att djungelmotivet är helt underbart i suit! Är det fler av de danska märkena som har sådan utförsäljning? Jag vet bara Katvig och molo. Är det fler?
    Ej Sikke Lej hade i september
  • Nova76

Åh vilka fina fynd ni har gjort ni som åkte på Molo en andra gång!

J började förresten med sitt "hasande" (istället för att krypa) för första gången i onsdags på Molos lagergolv i vår lilla sorteringshörna (ja, på min jacka förståss, inte direkt på golvet) och nu hasar han runt för fullt och är så nöjd

Hannes 2006 & Jonathan 2008
  • Nova76

Fina bilder och barn i BT som vanligt

Liten Blomma - ställer sig din dotter själv?? Duktig snart 8 månaders!!!

• Nova76
    ängeln83 skrev 2008-11-10 09:15:03 följande:
    Visst är den Har letat länge efter den o plötsligt fanns den där.
    var lite sugen på den med men kom fram till att H har för många tröjor redan som vi knappt hinner använda.... Den skulle funnits i body till J
  • Nova76

Hej!

Kikar in med en snabb fråga, återkommer mer ikväll

Hur är Molos randiga tunna byxor i stl? T.ex de lila/blå/gula. Kan H som är 96 cm ha stl 92 tror ni? Köpte 92 i randiga på lagersalgen och DE kan han ha, men de var kanske större "förr"?

• Nova76
    J esssica skrev 2008-11-10 15:55:04 följande:
    Vet inte men Kevin är 85cm lång ca och han kan ha 92!
    Har du de hemma så du kan mäta?
  • Nova76
    J esssica skrev 2008-11-10 15:59:15 följande:
    Mätte flera och de ligger mellan 49-51cm allihopa
    Åh tack! De gamla jag har är bara 47 och de passar bra så borde ju nya 92 också passa! Vad bra, då ska jag beställa.
  • Nova76
    Emmsan skrev 2008-11-10 20:04:29 följande:
    älskade pölsekärringar!!! min man står här nu o jag har LOVAT att fråga er en sak!!! han kommer att läsa svaren i de närmsta 3 minuternaidag har jag tömt tvättstugan o min älskade man fick för sej att räkna melkers suits!!!!!OK han har ... 28 st!!!! så till min mans fråga är hans fru NORMAL???????? han kräver ÄRLIGA svar hahahahahahaha *biter mej i läppen*
    Hej i tråden!

Jag verkar inte vara lika "galen", hihi! , som er andra när det gäller suits - iofs hade jag ju 21 st i säcken på Molo innan jag var tvungen att rensa ut - men snart är jag kanske ikapp!

Sambon tycker att jag är galen med mina barnkläder och Internetshoppande osv. Men han har aldrig läst i denna tråden, skulle kanske ta och visa honom den - för att visa att det är ett helt normalt beteénde

Så underbara bilder i BT som vanligt!
  • Nova76

Men oj, jag hinner ju inte läsa ikapp, här går det undan ikväll!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11