Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Morrn morrn!!

Tejja skrev 2008-10-31 07:14:07 följande:
    God morgonRosa Bubblan. Hur har natten varit?Angående tåget, kan du inte ringa SJ och se om de kan byta plats till dig?Jag tror ju inte att många frivilligt skulle byta och åka baklänges. Men om det inte är fullbokat, så kan du ju säkert kolla bokningslistan, som Skatten sa.
    Jo Bubblan har sovit, men pappa eländet kom inte hem förrän 01.30 å självklart hade han inga nycklar å bankar på dörren *mamman arg* å sen somnar man om å vaknar av att sonen bankar på dörren och har inga nycklar han heller Skrikandes *mamman vansinnig*

ska kolla med SJ idag om platsen, de kanske finns nån framåt kvar
    ängeln83 skrev 2008-10-31 08:14:54 följande:
    GodmorgonFyy bubblans vilken natt det har varit, eller kväll.Liam vaknade precis i samma sekund som vi släckte lampan igår, heeeelt vansinnig, skrek o skrek och var stel som en pinne. Han var knappt vaken så det gick inte få kontakt med honom, kl 01 blev han tyst, o sen körde han igång igen vid 3 tiden. Lagom frustrerande när man inte har en aning om vad det är.Hoppas ni andra haft en bättre natt.
    Men fy   stackars Liam och stackars er åxå!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-10-31 08:52:10 följande:
    Morn !Ja, dessa karlar Jag har skällt lite här jag också  Avgassystemet på vår "familjebil" lossnade den helgen det var Katvig lagersalgen, det är inte fixat än !!!!!!!  Nästa helg MÅSTE det vara lagat annars kan jag inte ta mig till Karlshamn och möta resesällskapet ju. För gubbens jobbarbil kan ju inte ta för den ska han skumpa runt i hela helgen.
    Ja du.. han har fått sig en utskällning som heter duga kan jag lovaSkrikandes säga att man ska äta middag med ett företag innebär väl inte att man kommer hem mitt i natten onykter.. Jag avskyr när man inte meddelar, han kunde väl för fasiken skickat ett sms, blir sen lägg ut nycklar eller nåt..  *arg*  å sen har han mage o säga i morse " bokar du en taxi till mig"  boka din jäkla taxi själv öh!!!  

Å ja.. de MÅSTE vara lagat nästa helg ju!!! *skäller på din gubbe jag åxå*

FIXA BILEN LOVELIVAS GUBBE!!!! Skrikandes
  • RååSa BuBBlan

Amen nu blir jag lite förvirrad med de här platserna på tåget ju...

De växlar ju rikting på hela kalaset ser jag..  Norrut åker vagn 6 först o vagn 1 sist.. hm.. åker jag norrut från sthlm till degerfors? 

• RååSa BuBBlan
    karmasus skrev 2008-10-31 09:04:37 följande:
    morning girls =) ser att ni är lite ilskna på era män idag hihi Själv fick jag sova inatt! WOW! Vaknade 8.20 och väcker min sambo och säger att han försovit sig mohahahaaaa
    mårning..

bara lite ilsk

å va skönt med sovmorgon  stackars gubben din som inte skulle ha en
    loveliva skrev 2008-10-31 09:04:45 följande:
    Tack för att du hjälper mig !!!!! Han blev jätte rädd De behöver sättas på plats ibland
    Ha ha ha   
  • RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-10-31 09:10:48 följande:
    Men nu ska jag vara snäll mot honom och bara fjääääska Råkade shoppa lite oplanerat igår så jag behöver liite kosing tills nästa helg
      jag har redan stoppat undan mina molo pengar    dom e begravda djupt och osynligt Oskyldig

så jag behöver INTE vara snäll här hemma   jo lite kanske.. vill ha skjuts till tåget på fredag
  • RååSa BuBBlan
    karmasus skrev 2008-10-31 09:13:51 följande:
    Är det någon som ska till molo lagersalg under lördag eller söndag?
    lördag ska många dit.. tror de är: emmsan,loveliva,maias mamma (glömt nicket),skatten,jessica,harley och moi ska du dit?
  • RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-10-31 09:16:06 följande:
    Haha be honom beställa en taxi åt dig
    ha ha ha   *asg*
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-10-31 09:18:46 följande:
    weeeeeiii det är inte långt tills onsdag!! *längtar som en tok*
    nä, nu e de inte långt kvar för dig!!! helgen går ju urfort o sen är det snart dags Skrattande har du planerat vad du ska köpa?
  • RååSa BuBBlan

Lite synd att den danska kronan står högt just nu Fundersam  skulle vart bra med ett stort ras på den just denna vecka

• RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-10-31 09:22:16 följande:
    Bubblan- Vad står på din lista ??? Jag har ingen lista, kör impulsshopping
    samma här.. jag kör bara på tills säcken är full o pengarna slut ska ta med miniräknare denna gång tror jag, hade lite dålig koll sist, fick massa pengar över efter första rundan så det blev en till efter vilopaus utomhus
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11