Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

karmasus skrev 2008-10-31 09:23:32 följande:
    Har inte bestämt mig än, men det lutar nog att jag åker dit någon dagRååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 09:16:05 följande:
    hade ju varit skoj om du åxå kom lördag   OM tiden räcker till ska vi försöka träffa Malmö bor på mc donalds efter salgen åxå..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-10-31 09:28:07 följande:
    ahhh miniräknare hade jag på katvig, toppen bra grej för oss som är lite sega Ehhhh jag kom på att jag ska ju till pop och hämta vinteroverall & mössa idag också  Ska nog vara JÄTTE snäll nu mot gubben
    ha ha ha  

ja nu får du nog vara JÄTTEsnäll    hoppingtoka!!
  • RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-10-31 09:33:29 följande:
    Mår Ida bra idag ???
    Hon är sämre i förkylningen, men har inte kräkts nåt mera.. Sitter nu i soffan o knaprar smörgåsrån med ost i fina uttersuiten

Butte-- å hoppas åxå på den storleken, även om jag tänkt köpa lite större åxå..  Men sist fanns det MASSOR av bodys och suits i 92, hoppas på samma denna gång
  • RååSa BuBBlan

Butte--- å få se nu... de jag minns är uttrar, ränder i massa färger, tjejprints fanns det massor av i suits 92, kollade inte så supernoga på killsidan.. köpte bara turkosa med stars i brallor till Ängeln o en vit med flerfärgade stars body till Tofflan, så de starsen fanns ju iallafall.. sen gul med svarta minns jag..  hm.. ska se om jag kommer på nå mera..  lila/grå randigt med svarta kanter fanns ju åxå *fina*

• RååSa BuBBlan

Garnbollarna fanns åxå.. minns inte om de va suit dock.. bysser o body fanns iallafall

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-10-31 10:03:07 följande:
    haha då får jag dra på honom det han får ha det här hemma
    Byssor i 92 fanns det åxå massor av..  de va väl egentligen minst av 86 sist..
  • RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2008-10-31 10:03:24 följande:
    Kommer ni ihåg om det fanns några orange body el suits med bruna (el svarta) stjärnor?
    Ja, den såg jag i suit i flera storlekar
    Harley skrev 2008-10-31 10:12:56 följande:
    Växlar på Handelsbanken. Vi kanske kan växla tillsammans så blir det bara en växlingsavgift?
    ska ni växla innan? jag tänkte ta ut i danmark jag.. e de dumt?
  • RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-10-31 10:22:40 följande:
    Nja, jag vill nog ha pengarna fixade innan jag åker över vattnet Slipper man leta bankomat i STOOORA Köpenhamn Ut var det ja, hej hopp !!!
    vi tog ut på station i Kph sist
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2008-10-31 10:27:44 följande:
    Ha ha , nej inte här - i Malmö innan man åker över
    så ni växlar i förväg?
  • RååSa BuBBlan
    isold2003 skrev 2008-10-31 10:45:54 följande:
    Hej hej! Fick gå hem från jobbet idag, superförkyld Lite tröstshopping kan vara på sin plats Vad shoppar ni för fint idag? Eller är det bara drömmar om Molosalgen
    hej!  å stackars dig   inte skoj med förkylning!!  *kryapådigkram* från oss!!
    081016 1 skrev 2008-10-31 10:46:05 följande:
    Godmorgon! Nu ska jag snart åka o hämta min lilla loppa *saknar såååå*
    Å va härligt!!    då blir det en *kramaMaiadag* idag då
    Fantastiska Skatt skrev 2008-10-31 10:46:27 följande:
    vet inte men känns ju skönt att ha det klart förvisso men himla smidigt att bara ta ut i bankomaten....
    å jag vet inte om jag hinner växla i förväg.. väntar ju in pengar av dom jag ska handla åt åxå å dom kanske kommer typ torsdag eller så..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11