Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Flock skrev 2008-11-11 21:50:49 följande:
    God kväll!Jag hinner inte med er här Ni är så snabba.. Jaja, hoppas det är okey för er att jag inte hinner "prata" varje kväll?Idag fick jag trafikskyltsuiten med postis.. Jättefin, mycket finare på än på bild.. Idag har vi hunnit med fyra dankklädesbyten, så ska det fortsätta så här så MÅSTE jag köpa mer kläder *fösöker övertyga mig*...Verkligen fina köp ni har gjort och jättesöta barn i bildtråden!Blev så frälst i en grön molotröja med en stor borrmaskin framtill. Tror att det är tjolla.. som har den + någon till.Ni får ursäkta mig.. Jag är inte så duktig på era namn än...
    godkväll.
    Ingen fara...vi är fler som inte riktigt hänger med i den här trådens tempo
    Klart du måste köpa mer kläder. Barn BEHÖVER absolut byta om allra minst en gång per dag men gärna 3-4 gånger. Så det är bara du beger dig raka vägen ut i webshopparna och börjar handla
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-11 21:56:22 följande:
    Go kväll! Klart det är ok. Här är alla välkomna oavsett om man tittar in en gång i månaden eller "bor" i tråden!
    taxi...njae..det låter dyrt. tänk så många mössor jag kunde shoppa för dom pengarna

blev du rik på T ikväll då?
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2008-11-11 21:57:32 följande:
    Tror du inte att Katvigs röd/blå kan funka till den lurven?Liam har den mössan till höstens blå lurv.
    ja det kanske är en bra idé. Den färgkombon glömmer jag hela tiden bort att den finns för den ser så mesig ut i alla webbutiker. Men ni alla här säger ju att den är jättesnygg och alla barnen i BT som har den ser ju jättefina ut. Tack för tipset...en sån får det nog bli!!
  • FL Lisa
    Stormis skrev 2008-11-11 22:09:04 följande:
    ja men det är ju nästan så. Du som har köpt och valt bland allt som fanns där i alla fall. Lurven är verkligen jättefin och gitarrtröjan och uttrarna och ja allt typ. Sååå nöjd med din shopping!!
  • FL Lisa
    Emmsan skrev 2008-11-11 22:11:31 följande:
    sitter o ska lägga ut lite på t..men veeelar.. melker har uttrarna i suit o body men öven en tröja med stars på ärmarna BEHÖVER han tröjan??? har inte stjärnbyxorna att matcha till ändå??:( eller ska jag behålla den o försöka hitta brallorna
    dum fråga i den här tråden! klart du ska hitta brallorna.
  • FL Lisa

hej hej! ser att det shoppats mer OTT-shopping idag
    Den där skötväskan höll jag också i här...och i alla andra färgställningar också. Men insåg att jag ju typ inte använder skötväska så den fick åka tillbaka till kartongen jag plockat upp den ur

• FL Lisa
    agster skrev 2008-11-12 20:41:44 följande:
    Ang OTT; Jag blev förvånad att jag hittade de två linnena till Hannes från Katvigs High winter kollektion. Den har väl precis släppts...?? Det som de säljer är det sånt som butiker runt om i Skåne inte vill ha eller hur funkar det? Ja, jag det spelar ju egentligen ingen roll. Det jag tänkte komma till var att jag blev helt kär i båda de färgerna... Såååå fina IRL!!
    är det storlek 68 eller 104? Isf är det nog från deras provkollektion.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11