Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-10 20:38:48 följande:
    Vad skönt! Jobbar D hemifrån imorgon också?
    om jag känner att jag inte orkar så gör han det. Men fortsätter jag må så här bra som jag ändå gör nu så skickar jag iväg honom till jobbet.
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2008-11-10 20:42:11 följande:
    Godkväll flickor.ÄÄääääntligen kväll. Liam har varit helt hopplös idag. Känns som han är världens trotsigaste unge just nu, brukar dom vara sånna så tidigt? Trodde det kom lite längre upp i åldrarna. Han har egen vilja till tusen, o får han inte som han vill så blir det ett jädrans liv, mammsen trött nu Gubben åkte just till jobbet, känns faktiskt ganska skönt att vara lite ensam ikväll.
    godkväll. Skönt med kväll. Trotsiga små barn tar på krafterna. Lite egentid framför dator eller TV eller vad man nu vill roa sig med är sååå skönt efter en jobbig dag.
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-10 20:52:34 följande:
    Ok. då kommer de väl. Synd bara när man vill ha vissa tider
    men tiderna brukar stämma ändå. När jag la upp sist så tog det typ 20 minuter innan auktionerna syntes men avslutstiderna stämde med när jag laddat upp dom
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-11 09:44:23 följande:
    Ha en bra dag på stan!
    tja...vad han går på för tider är det ingen som vet. Vissa mornar vaknar han 8 (men då har han oftast inte somnat förrän tidigast 22 på kvällen), vissa mornar vid 7 men idag var det tydligen morgon redan 5. Han sover middag redan nu och han brukar bara få sova en gång per dag för annars somnar han inte förrän 22-23 på kvällen. Kan bli en intressant dag det här.
    Japp jag mår bara fint idag. Sååå skönt!

Blev det någon uttersuit åt dig..eller ja Noel då alltså?
    86 klarar han sig absolut med.
    Här är A i 86
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-11 09:53:20 följande:
    Åh fina Alvin! Noel somnade till slut vid 21.30 igår och vaknade strax innan 8 i morse. nu är han på väg att somna igen. Brukar ta 1,5-2 timmar från det att han vaknat tills han blir trött igen. Konstigt nog kan han vara vaken länge på eftermiddagen kvällen sen. Man tycker att de inte borde vara trötta nu efter att ha sovit en hel natt.Tack för bilden! 86 funkar ju absolut. jag la högsta budet på TS men har sen inte hört ett ljud så jag hoppas att det var jag som vann den. Annars funderar jag på den jag visade dig. Hon sa att den inte är blekt.
    ja 2 timmar efter att man stigit upp på morgonen så borde man ju rimligtvis vara pigg. Men men behöver man sova då så behöver man. Sover N också bara en gång per dag nu eller?

Då håller jag tummarna för att du vann den på TS. var den helt ny?
    Och angående den andra så var väl det en 92:a? Det lär ju också kunna funka..lite mer uppvik i benen och lite mer häng i grenen bara
  • FL Lisa
    Rååsa Smurfen skrev 2008-11-11 09:48:36 följande:
    aha fina ja jag ligger okså lååångt efter alla här när det gäller suits har bara 2 st
    jag ligger också långt efter många av dom andra. Har kanske 10 stycken men det känns som lite för många. Vi använder dom bara som pyjamas och sådana behöver han nog inte 10. Kanske bättre att sälja några då och få in pengar till andra roliga kläder

Tusan vad det skrivs i den här tråden förresten...du skrev just det 10000:e inlägget!
  • FL Lisa

jag blir galen på Tradera! Är det någon mer här inne som har problem med att se vilka annonser som har "köp nu"-pris? Jag ser det först när jag klickat in mig i annonsen. Fliken "fast pris" som jag trodde skulle vara till för det fungerar inte...den säger alltid att det inte finns några annonser med fast pris..

• FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-11 10:09:32 följande:
    Jag ser dem på ex HM men inte Molo...
    haha...ja kanske lika bra att plocka upp honom om han ändå inte sover

Ja sprillans ny är ju alltid trevligt. Jag har börjat vara lite försiktig med att köpa begagnat från T...nytt känns bättre...då vet man vad man får hem.

aha..ja jag kanske också ser på HM..har inte testat. Är ju som Molo och Katvig och liknande jag är intresserad av. Irriterande att det fungerar på vissa saker men inte på allt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11