Vi som shoppar danska barnkläder del 11
4blevde skrev 2009-01-03 11:52:19 följande:
Ja och det var de jag sa när jag ringde..typ såhär.Jag: Hej, det har blivit fel på min beställning så jag har fått rea på ej rea varor och redan betalat. Så jag undrar ungefär när man får tillbaka sina pengar? för jag har även mailat men inte fått svar.Hon svarar: Jag tar allt i turordning och justerar det i efterhand och ringer då upp dig när det är din tur, men ska jag svara på alla frågor så kommer via telefonen också det ta MINST en vecka...Jag: ..jaha okej. tack för ditt svar sa jag. Blev lite ställd så jag minns inte exakt vad jag sa men typ tack.hon: Hejdåjag: Hejdå....Jag blev inte så mycket klokare och självklart har hon mycket att göra...men jag tycker att det är jättetrist att det blir såhär. Snacka om att hon måste ha fullt upp av detta "misstag" med koden rea.Myggis skrev 2009-01-03 11:52:24 följande:
Duntoffla:Jag har fått det bekräftat från TS nu att de har höjt avgiften för att betala med svenskt VISA/mastercard. Avgiften är nu 3,75% av priset på annonsen/auktionen. Tyckte nämligen det var konstigt att jag fick betala gebyr på 6 dkk. Men jag fattar inte varför det inte blev så för dig? Betalar du med svenskt VISA? Tråkigt att de höjt, det är ju redan dyrt med frakt från Danmark.Ja, ska man shoppa på TS måste det vara mkt billigare för att det ska vara lönt. Försökte förklara det för en dansk tjej som nog tyckte jag var snål som inte ville betala halva priset på en Småfolkströja som var beggad. Men med pris 85+26+gebyr blir det inte så billigt. Det skiljde ca 50 SEK men då kände jag att jag lika gärna köper en sprillans ny om det finns. Sen har jag ju köpt dyrare än så om det varit en tröja jag ej hittat i Sverige.