jojoa75 skrev 2009-01-05 11:23:47 följande:
Gomorron! Den rosa tunikan med grå prickar finns på lillahelsingborg, kolla in på deras sida o ring dom, de skickar om man ringer! Tror den var på 30 % rea.Ska jobba inatt o fortfarande grym nackspärr..
Morrn morrn ditt spöke
Jobbigt med nackspärr!

Hoppas det går över under dagen.
ängeln83 skrev 2009-01-05 11:32:18 följande:
Hej på dej!Usch, lät inte som någon vidare natt det där, hoppas verkligen att Noel snart blir pigg, och sambon också Har just shoppat en lurv jacka jag
Nej man känner sig lite ensam då sambon blir tokdäckad och Noel är på dåligt humör. Men han har nog ingen feber länge i alla fall. Jaså, vilken lurv blev det?
SmillaMilla skrev 2009-01-05 11:33:37 följande:
God dag i tråden.Fortfarande sjuk. Men svärmor har varit här hela förmiddagen o lekt med barnen så att jag har kunnat sova. Nu tog hon med sig sonen o for hem till henne. Så sover han där i natt. Svea sover nu så jag har lite uppfriskande tid framför datorn Shoppas det något?
Trist att vara sjuk. Skönt att du fått avlastning nu i alla fall
Buttelina skrev 2009-01-05 11:37:16 följande:
idag fick jag shampoodleavi och idat strumps
Najs! Hoppas jag får ngt i lådan idag.
Tjollabolla skrev 2009-01-05 11:37:44 följande:
GAAH! Jag blir KNÄPP! Ska börja jobba igen på onsdag och hittar inte mitt nya schema. LYCKAT VA??! Hur kan det bara försvinna liksom?? Vet att ni inte kan hjälpa, var bara tvungen att skrika av mig lite Vänt upp och ner på hela huset nu utan nån tur....
Haha...det kan kännas bättre att skrika av sig lite