Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 17:48:25 följande:
    får se om jag hinner få in bilderna ikväll.. är hemma strax efter 22 tror jag, å de e måååånga molosar o fota jösses va skoj vi har haft det alltså!! urtrevliga tjejer allihopa!! å lilla söta Maia fick jag träffa åxå, såååå söt!! 
    Ser fram emot bilderna, även om dom inte kommer förens imorgon

Tror nog att halva nöjet vore att träffa alla, måste varit super trevligt
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 17:51:58 följande:
    yepp!! lyckades sno åt mig en kaninsuit i 92, verkade vara typ den ända som fanns.. sen va de ju lammen.. de blev en del med bää på   å vädersuit i 92 som jag velat ha såååå länge, sen vårens coooola regnskogsprint i SUIT !!!!
    Uuuuh, den suiten e jag avis på, blev ju en besvikelse att det printet kom i så få plagg i våras ju. Den lär nog vara eftertraktad på T sen 

Ha ha, låter ju som ett väldans trevligt hotell Fast sånt kan ju samtidigt vara jädrans skoj.
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 18:00:56 följande:
    amen visst alltså!!! jag blev helt paff när dom låg där!!! såååå snygga!! funtade på å köpa flera, men de blev inte av *dumt som attans* vädersuiten är vit   den gröna fanns inte..
    Äh, du skulle ju köpt en massa ju, tror du hade tjänat en massa på o sälja dom på T ju
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-11-08 18:06:02 följande:
    ja det SKA vi ska bli sååå skoj!!! jag funderar på att åka till molo imorgon igen
    Gör du? *blink blink*
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 18:07:15 följande:
    ja, jösses va vi skrattade alltså!!   ja, å nu sitter jag här och åååångrar att jag inte köpte fler   å varför tänkte jag inte liiite längre!! hade säkert vart många här som velat ha en ju!!  *korkade jag*
    Ha ha, kan tänka mej det

Ah, korkade du ju
  • ängeln83

Har inte Tjolla en t-shirt i djungel printet?

• ängeln83

Men åååå, jag vill ha djungelprintet Gråter.
    Nån som vet om det finns kvar i t-shirt nånstans?

• ängeln83
    Mini78 skrev 2008-11-08 18:30:08 följande:
    Åhh, där som fanns SÅÅ många på salgen! Grymt många i strl 92, 98 och 104! Både som t-shirt och med långa randiga ärmar. Tyvärr köpte jag bara en, annars hade du gärna fått köpa en av mig! Vilken storlek letar du efter?
    Men ååååååå va typiskt ju, o nu har jag letat igenom varenda shop o hittar den inte
    92 eller 98.
  • ängeln83

Sitter här o surar över att jag inte kom iväg till Molo, jag som egentligen skulle dit idag ju, men till våren SKA det bli av, en helg i köpenhamn med familjen, papps o Liam får ut på äventyr så ska jag på Molo, kanske skulle man dit 2 dagar?, ifall man kommer på en massa som man glömt köpa lixom?

• ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2008-11-08 19:02:33 följande:
    Så gjorde vi i våras..Pappan och Max gjorde Köpenhamn under tiden jag gjorde Molo!Dock var pappan kräktrött på Ströget när jag väl var klar,tog lite väl lång tid på Baltikevej
    Tror det får bli så, kan ju vara kul med en liten familje utflykt, o sambon får väl läsa på efter lite sevärdheter o så
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11