Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tjollabolla skrev 2009-01-05 11:52:24 följande:
    Oh vilka goa tider! Milo får vara på dagis från halv åtta till tre varje dag om inte mormor tar honom.... Förstår att han blir rastlös, dom är ju två år snart.... Jag tänkte först köpa andra kläder att ha på dagis, men insåg att det skulle bli dyrare än att fortsätta danska kläder. Och så skulle man bara hinna använda dom fina på helgerna, då skulle man knappt se dom
    Super goa tider, känns skönt att han inte behöver vara sådär jätte mycket på dagis, men ändå få lite stimulans. Det är ju en överaktiv liten herre jag har
    O mamma är bara rolig halva dagen.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-01-05 11:55:27 följande:
    Fin! Jag har också lagt order på den turkosa från Hippo men har ingen som helst förhoppning att få den. Kommer nog köpa den nya turkosa med oranga kanter. Såg den IRL i GBG och blev kär
    Vad har du för order nr hos Hippo? Jag lär nog bli utan iaf. Beställde den mest för att den var billig, perfekt att ha på dagis, men turkost är ju verkligen inte Liams färg, tyvärr, jag som älskar turkost.
  • ängeln83

Hallå igen.

Nu är Liam "nattad" o jag sitter här shopping sugen som en galning, är nog värd nåt fint eftersom jag skippade Småfolk tröjorna på T igår kväll.

• ängeln83

Visst är väl 200 kr dåligt betald för en lurv jacka som i princip är i nyskick?

• ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-01-05 12:54:39 följande:
    jo det tycker jag nog. har du sålt?
    Neh, tycker också att 200 kr är för lite, det är ju lixom halva priset, den är använd typ 2 gånger. Men det var en som svarade på annonsen och erbjöd den summan.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-01-05 12:57:25 följande:
    Blev det ingen av dem? Jag la mig. Tyckte de blev för dyra för att vara beggade
    Noop, jag la mina max bud innan jag gick och la mej, tyckte också dom blev för dyra, och det var ändå inga måste ha tröjor.
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-01-05 12:58:45 följande:
    Fast samtidigt vill du ha 300 för den plus frakt (33-44 kr) så är det ju nästan nypris. Hade du själv betalt det? Kanske 250 plus frakt?
    Njaa, alltså det beror ju på, är det något som inte finns att få tag på längre så hade jag nog kunnat betala det. Men så sätt är det kanske bättre att lägga ut den på T.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-01-05 13:03:50 följande:
    Jag skulle lägga ut på T och få fri budgivning.
    Får nog fnula lite under dagen, men T är nog bättre. Man kan ju hoppas att det blir lite riv efter den, tror dom är slut nästan överallt iaf.
    Känns som jag måste göra mej av med en för att kunna motivera en ny för gubben
  • ängeln83

Vid vilken tid är det störst chans på T att folk köper på köp nu? Borde väl vara till kvällen va?

• ängeln83
    annie dark skrev 2009-01-05 14:41:28 följande:
    Ängeln83: jag kiakr oftast runt på T vid 21 tiden.Är på jakt efter ett par gröna lindexvelourisar i 92,är så himla seg, tyckte inte alls de var fina först men inser nu att ett par sådana måste v i bara ha.
    Tror också runt 21 tiden är bäst.

Synd att det inte var Liams gröna velorisar i 92 jag skulle lägga ut då
  • ängeln83

Turkosa Katvig velorisar i 92 el. 98 är lönlöst att leta efter va?

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-05 14:44:36 följande:
    När jag frågade (fick vänta 3 månader) så sa dom "det är inte vårt jobb, du får gå till soc". Ehh okej... Tillbaks efter en sovstund på soffan. SKÖNT! Det blir inte varmt här hemma idag, vi har eldat hela dagen. *bbrrrr*Fick fina shampoodlen idag!
    Det lät inte fel med en liten tupplur sådär, jag tänkte ta en sån också men precis då ringde det och Liam vaknade såklart *suck*
    Här är det alldeles för varmt just nu, 26 grader *pjuh*

Ååh, vilken shampoodle var det?
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-01-05 14:45:19 följande:
    hmm ja om du vill ha dom på rea så är det nog lönlöst... kanske finns de till ord??
    Har hittat till ord pris, men 299 kr känns på tok för dyrt.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-01-05 14:44:29 följande:
    pling i din gästbok
    Meh, här har det inte plingat?
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-01-05 14:47:15 följande:
    hmm jaa de är ju dyra
    Lite väl dyra, halva priset känns lite mer ok. Speciellt nu till våren då man inte har några andra byxor över när man är ute, dom lär ju bli förstörda på stört.
  • ängeln83

Butte

Aaaah, såg lite fel där

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-05 14:52:18 följande:
    Å ja dom är dyra men SÅ fina så det är det värt Jag vill ha fleeer... Ett par i 98 hade inte suttit fel...
    Om bara Lindex kunde komma med turkosa velorisar så hade jag nöjd mej med dom.
    Men visst, Katvigs är grymt snygga men jag är för snål
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-01-05 14:55:49 följande:
    har du kollat om bombom har dom på rea?
    Nix pix, funderar på om jag och Liam ska ta en tur till Jkpg på onsdag, isf ska jag spana om dom finns där.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11